מבוא לחוזי הפרשים

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

נכתב על ידי עוז שרעבי

 
חוזה ההפרשים נוצר על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מכל היתרונות של בעלות על מכשיר פיננסי (מניה, מט”ח, מדד או סחורה) ללא צורך בבעלות ממשית על המכשיר עצמו. חוזה הפרשים יכול להיות על מניות, מט”ח, מדדים וסחורות.לדוגמה, במקום לרכוש 1,000 מניות מיקרוסופט מברוקר, לקוח יוכל לרכוש 10 חוזי הפרשים של מיקרוסופט במערכת המסחר Plus500. עלייה של 5% במחיר מניית מיקרוסופט יניב ללקוח רווח של 5,000$, כאליו רכש את המניה הנסחרת באמת.ההבדל המשמעותי במסחר עם חוזי הפרשים, הוא שאין כל עלויות מסחר וחלק גדול מחוסר היעילות הכרוך במסחר במניות בבורסה מתבטל.לפיכך, Plus500 יכול להציע חוזי-הפרשים ללא עמלות ועם דרישות בטחונות נוחות ביותר. חוזי-הפרשים הפכו פופולארים מאד בשנים האחרונות ואנו מאמינים כי יהפכו לצורת המסחר הפיננסית המועדפת.

 
יתרון משמעותי נוסף לסחר בחוזי-הפרשים הוא העובדה שהלקוח יכול לסחור במרווח.
המשמעות של סחר בחוזי-הפרשים היא שהלקוחות יכולים לסחור בפורטפוליו מלא של מניות, מדדים או סחורות בלי שיצטרכו להשקיע הון רב. בדוגמה שלמעלה, לקוח הרוכש חוזי-הפרשים בערך מניות נקוב של 50,000$ יזדקק למרווח בטחונות של 1,000$ בלבד.
חוזי-הפרשים בסחורות – נפט גולמי, זהב, כסף, אורז…

 
גישה למסחר בכמה מסחורות המפתח של העולם. הערך החוזי של חוזה-הפרשים אחד (1) שווה למחיר נקוב במטבע של הסחורה. לדוגמה, אם חוזה-הפרשים של זהב נסחר ב-786.40, ערכו של חוזה-הפרשים אחד של זהב הוא 786.40USD או המקביל של אונקיית זהב אחת (1). עם בטחונות ראשוניים בשווי של 5% בלבד משווי חוזה ההפרשים תוכל להשיג חשיפה ממונפת פי 20 לסחורות מפתח אלו.
מסחר בחוזי-הפרשי מדדים – S&P 500, FTSE 100, DAX 30…
גישה למסחר בכמה ממדדי ההון המובילים בעולם. הערך החוזי של חוזה-הפרש מדדי אחד (1) שווה למחיר נקוב במטבע של המדד. לדוגמה, אם חוזה-הפרשים של DIJA נסחר ב-13,805.56, ערכו של חוזה-הפרשים אחד של DIJA הוא 13,805.56USD. עם בטחונות ראשוניים בשווי של 5% בלבד משווי חוזה ההפרשים תוכל להשיג חשיפה ממונפת פי 20 למדדי הון מובילים אלו.

 הורד את תוכנת Plus500 והתחל ללמוד לסחור בכסף מדומה. נתוני התוכנה הינם נתוני זמן אמת

מקור המאמר: מאמרים.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן