מסחר בבורסה – תעודות סל

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: Trade247

ETF | תעודת סל | השקעה במדדים | Trade247 | תעודות סל

אם בעבר הלא רחוק כאשר רצה משקיע להשקיע בסקטור או מדינה מסויימת נאלץ המשקיע להסתבך עם פתיחת חשבון מסחר במדינה זרה ולשלם עלויות גבוהות להשקעה זו

כיום יכול המשקיע הממוצע להשקיע כמעט בכל נכס מדד או סקטור בעולם בעלות נמוכה באמצעות תעודת סל ETF .

מסחר בבורסה– באמצעות תעודות סל .

תעודת סל Exchange Traded Funds, ETF הן יחידות סל המשקפות השקעה בסל מניות או אגחים, הנכללים ברשימה מוגדרת של מדד מסויים, או של ענף מסויים, או של אזור גיאוגרפי מסויים, באמצעות השקעה בניירות הערך הנכללים במדד או במכשירים המשקפים השקעה במדד זה. מטרתן של יחידות אלה להשיג ככל הניתן למשקיע בהן את תשואת אותו מדד.

באמצעות השקעה בתעודות סל. , יכול המשקיע להשקיע כמעט בכל סקטור שיחפץ בו , החל מהשקעה במדינות ספציפיות כגון מלאזיה סינגפור דרום אפריקה ויפן , וכלה בסקטורים ספציפיים כגון , אנרגיה חלופית חקלאות סחורות מטבעות וביוטק .

בנוסף מציע שוק תעודות הסל תעודות סל בחסר על רוב המדדים , תעודות סל ממונפות , תעודות סל מורכבות ועוד ועוד…

השקעה בתעודות סל :

בארץ ישנם כ 7 מנפיקות של תעודות סל : אינדקס תעודות סל, הדס תעודות סל, מבט תעודות סל, פריזמה תעודות סל, קסם תעודות סל, תאלי תעודות סל ופריזמה תעודות סל , מנפיקות אלו מספקות מכשירי השקעה מגוונים בארץ ובעולם ומתעדכנות כל העת במטרה לספק את צרכי המשקיע הישראלי.

בהשקעה בתעודות סל בבורסות חול ניתן למצוא מיקוד גבוה ביותר לסקטור ספציפי ונזילות גבוהה בצורה משמעותית ובנוסף יתרון חשוב ומשמעותי ביותר של השקעה בתעודות סל בבורסות חול הינו ניטרול פערי המטבע בין השקל למטבע המקומי של תעודת הסל בו היא נסחרת. אתר מעניין המכיל מידע רב בתחום זה הינו ETF.co.il

תעודת סל הדרך הנוחה והיעילה ביותר לבניית פרוטפוליו השקעה בבורסה בארץ ובעולם …

פרטים אודות מחבר המאמר:

Trade247 -הינה חברה המתמחה בשירותי מסחר בבורסה שירותי מסחר בבורסה ובשוק ההון בארץ ובחו”ל .

מספקת שירותי מסחר מקצועיים עם תמיכה מלאה בכל השווקים , מסחר בבורסה בשוק ה מניות הישראלי , מסחר במניות חו”ל שוק אופציות מעו”ף , שוק ה מסחר במט”ח ושוק ה חוזים עתידיים.

בנוסף מקיימת החברה מכללה ל לימודי שוק ההון בתחומים : חוזים עתידיים , מסחר יומי בוול-סטריט, ניתוח טכני מתקדם, קורס מט”ח לסוחרים ו מסלול הכשרה לסוחרים באופציות מעו”ף.

לפרטים : 072-250-2470 | Trade247 זה פשוט בשבילך !

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/18484/מסחר-בבורסה-תעודות-סל

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן