שוק המט”ח – התיאבון לסיכונים חוזר

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: מומחה פורקס – מסחר במט”ח

לאחרונה גיליתי הוכחה נוספת לחוסר היכולת לדחות סיפוקים שמאפיינת כיום את שוק הסחר במטבע חוץ. הדולר עלה ביחס למרבית מטבעות המסחר, תופעה שכיניתי שבוע שעבר כ”תאבון לסיכון”.

הסוחרים במטבע חוץ ממתינים לסימן כלשהו מכנס מועצת ה”בנק הפדרלי” האמור להתקיים השבוע (ד’). ציפייה זו גרמה לירידה משמעותית בהיקף המסחר בשווקים, שבאה לידי ביטוי בצמצום של שליש מחזור העסקים ביחס ליום מן השורה.

למעשה, אין לי הרבה מה לספר לכם, לדולר ארה”ב היה סוף שבוע טוב, והאנליסטים הזדרזו לנמק זאת במילים מפוצצות כמו “רתיעה מסיכונים”. בואו לא נתבלבל, הדולר עלה כי המסחר במניות לא היה מוצלח, וזה למעשה האינדיקאטור הברור ביותר בשוק הפורקס.

מדד הדאו-ג’ונס ירד ב-200 נקודות ובין קהילת אנשי העסקים בארה”ב הולך וגובר החשש מפני השינויים שמתכוון להנחיל הנשיא אובמה. במדינה מתוקנת כמו ארה”ב ישנו משרד מיוחד המופקד על קביעת תקציב הקונגרס, ה-CB0, שמנסה להתעשת מן הקביעה שנדרש סכום אסטרונומי של טריליון דולר כדי לגשר על המשבר בענף הבריאות בהרה”ב. למעשה, אם קביעה זו אכן מדויקת, פרושה מכה ניצחת עבור הבנקים ומגזר הבריאות….

יש לזכור שהמסחר במט”ח מותנה בעדכון מתמיד ושוטף אחר ההתפתחויות הכלכליות בעולם, כמו גם באירועים שמשפיעים על הגלובוס כולו, כגון המתרחש באיראן והאיום של צפון קוריאה. אבל לא כל החדשות הן רעות (התחמשות גרעינית, דיכוי מהפכות…). השבוע הגיעו חדשות מעודדות מגרמניה שמצביעות על התעוררות מסוימת בפעילות העסקית שלה.

יחד עם זאת, לאור העובדה שהבנקים בגרמניה נמצאים במצב קשה ושכלכלת ארה”ב נמצאת במצב החמור ביותר מאז האיחוד שאירע בשנות ה-90, אינני בוטחת ממליצה ללכת שבי אחר תוצאות של סקרים. ההמלצה שלי: תסתכלו על המספרים האמיתיים ותתרחקו בינתיים מן היורו עד שתתבהר התמונה.

אני מצדי נשאר נאמן לאוזי (הדולר האוסטרלי), התשואות הגבוהות והמחיר העולה של הנפט יסייעו לשמור עליו למרות המשבר. גם הדולר הקנדי מצטייר כמטבע אטרקטיבי, אבל על אהבתי מעיבה סמיכותו לדולר של ארה”ב. גם המשבר בתעשיית המכוניות מטיל את צלו על כלכלת ארה”ב וישפיע על שיעורי האבטלה – דבר העלול להקפיץ את מחירי הסחורות.

לסיכום, אנו נמצאים בשבוע של המתנה. שום דבר משמעותי לא יקרה עד שתתכנס מועצת הבנק הפדראלי, אז לא נותר אלא לחכות. ובזמן ההמתנה, תמיד אפשר לחשוב עוד על איך לסחור במט”ח, בהצלחה!

פרטים אודות מחבר המאמר:

מומחה מסחר במט”ח, פורקס, מט”ח באינטרנט, חוזים עתידיים, אופציות במט”ח, CFD’s ועוד

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/45930/שוק-המטח-התיאבון-לסיכונים-חוזר

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן