ניהול תיקי השקעות

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

השקעה בבורסה בימים שבהם סוף המיתון אינו נצפה בקו האופק ואחוזי האבטלה רק הולכים וגדלים נראית כמו מעשה שכל קשר בינו לבין שפיות הוא מקרי בהחלט. אבל לא לכולם זה נראה כך, ויש שחושבים שדווקא שעת הקושי היא היא הרגע לנסות ולהשקיע, שכן יותר נמוך מזה כנראה כבר לא יהיה. המסקנה: אין באמת דרך לדעת וכולם בלי יוצא מן הכלל עוסקים בניחושים ובספקולציות. בשל כך, גם תואר שני במנהל עסקים כנראה לא יסייע לנו בניבוי כלכלת העולם והאפלה בעינה עומדת.

מכיוון שזה המצב, רבים אינם מרגישים מספיק בטוחים לעשות כל צעד בעצמם וחוששים מאובדן של סכומי כסף מכובדים, ומצד שני גם מאוכזבים מביצועי הפק”מ ורוצים לעשות עם הכסף שלהם קצת יותר. למטרה זו קיימות חברות רבות בשוק העוסקות בניהול תיקי השקעות ומעסיקות עובדים רבים – יועצי השקעות – שתפקידם לקחת את ההחלטות האלו במקומכם. במקרה כזה, חשוב לבדוק את כל החברות המציעות שירותים מסוג זה, ואף לקבל חוות דעת מאנשים אשר כבר עברו את התהליך.

מה עושה יועץ ההשקעות? מביט באופן רוחבי על תיק ההשקעות – המניות, קרנות השתלמות, איגרות החוב וכיוצא באלו – ומנסה לבנות תוכנית השקעות שתתאים לאופי המשקיע ותצמצם את הסיכון בהשקעה למינימום. יועץ ההשקעות עוקב באופן יומיומי אחר הנעשה בשוק ההון ולפי זה מחליט באילו פעולות לנקוט – קנייה או מכירה של נכסים.

לכל משקיע רצונות משלו וכל משקיע מוכן לקחת סיכונים אחרים כשמדובר בכסף שלו. בשל כך חשובה מאוד היכרות טובה בין המשקיע למנהל תיק ההשקעות, שיפעל בהתאם לאופי המשקיע ולא בהתאם לנטיות ליבו הפרטיות.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן