מה קורה בשווקי הפורקס – הפאונד צולל וגם הדולר בדרך

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: מומחה פורקס – מסחר במט”ח

מריל לינץ’ פירסמה אמש תחזית, לפיה הדולר יחלש ל-3.4 שקלים עד אמצע 2010. הבנק קורא להערכה זו “שמרנית”. גם סיטי מעריך שהדולר יירד ל-3.7 שקלים עד סוף השנה ומדגישים כי הסיכונים הם כלפי מטה.

בבנק הפועלים אומרים כי המסחר בדולר בשבועיים האחרונים, וגם אתמול, מתאפיין במחזורים נמוכים שכן מרבית השחקנים נמצאים בחופשת הקיץ, ומי שנזקק לביצוע הגנות מטבע עשה זאת בתחילת החודש, כשבנק ישראל התערב במסחר.

בשוק המסחר במטבע חוץ המקומי, התאפיין אתמול המסחר במחזורים נמוכים, הדולר נסחר ביציבות יחסית מול השקל לאורך כל יום המסחר, כאשר בנקי ההשקעות ברחבי העולם ממשיכים לפרסם תחזיות שוריות לגבי התחזקותו של השקל, כאשר בסיום המסחר הדולר התחזק ב-0.03%, היורו היציג ירד ב-0.37% ל-5.4196 שקלים.

בשוק המט”ח העולמי, פורקס, הדולר התחזק אמש מול מרבית המטבעות העיקריים, כאשר את החדשות הטובות סיפקו נתוני המאקרו החיובים בארה”ב.

נתון מכירות בתים חדשים לחודש יולי, הצביע על עלייה של 433 אלף בחודש יולי כאשר צפי המכירות עמד על 390 אלף בתים חדשים. נתון ההזמנות של מוצרים ברי קיימא הצביע על עליה של 4.9% בהזמנות לעומת צפי עליה של 3.1%.

את התחזקותו של הדולר ריסנו דבריו של נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי: “יש להתערב בסחר במטבע החוץ על מנת לייצב את המטבעות ברחבי העולם כדי להחזיר את המטבעות לערכם הריאלי”. עוד אמר הנשיא הצרפתי כי אסור שהדולר יהיה המטבע היחידי הדומיננטי בעולם, כך שיש צורך במטבע דומיננטי נוסף.

הפאונד הבריטי נחלש זה היום השישי ברציפות מול היורו, וזהו ראלי הירידות הארוך ביותר שרשם המטבע הבריטי מאז ינואר, זאת לאור הערכות כי התאוששות של המשק באנגליה תהיה איטית , ותימשך לאורך זמן ארוך יותר מאשר שאר מדינות האיחוד האירופי.

בשוק החוזים העתידיים על הנפט רשמו אמש ירידה במחיר, לאור פרסומו של נתון המלאים בארה”ב. לפי נתונים שפירסם משרד האנרגיה האמריקאי, מלאי הנפט בארה”ב גדל ב-0.2 מיליון חביות בעוד שהצפי היה לירידה של 1.5 מיליון חביות, נתון זה לשבוע הנוכחי נמוך בהרבה מהשבוע הקודם בו נרשמה ירידה של 8.4 מיליון חביות.

פרטים אודות מחבר המאמר:

מומחה מסחר במטבע חוץ, Forex, מט”ח באינטרנט, חוזים עתידיים, אופציות במט”ח, מניות ועוד

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/50272/פורקס-מה-קורה-בשווקים-הפאונד-צולל-הדולר-בדרך

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן