סקירה כללית על מכשירים משוק ההון

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מדדים

מדד דאו-ג’ונס
גם שבוע המסחר האחרון הצביע על המשך המגמה המוכרת לנו מזה כמה שבועות. הדשדוש ממשיך וכמוהו גם המאבק בין המוכרים והקונים. גם במהלך השבוע שעבר נעשה ניסיון – שוב, לא מוצלח – ליצור שיא חדש לאחר שבירת קו ההתנגדות. ושוב חווינו את הירידות החדשות. עדיין – הכול יכול לקרות ויש להמתין לכל התפתחות שהיא. מצד אחד – אנו מוצאים את השער יורד במהלך השבוע החולף תוך שהוא אף חוצה את קו המגמה העולה הראשון ב”מניפה”, אולם אין בכך כדי להרשים במיוחד, לפחות לא עד שייפרץ קו התמיכה, שאמור גם להיות מלווה בפריצתו של קו המגמה העולה הנוסף ב”מניפה”. מצד שני – אנו בכל זאת רואים נטייה מסוימת של כוח יתר אצל הרוכשים, המלווה במבנה מחירים עולה, לרבות קו מגמה עולה מינורי. עלינו לזכור שחרף מצב הדשדוש הממושך עדיין המגמה העולה מאופיינת כמגמה “בריאה” שאין לזלזל בה. עם זאת האינדיקאטורים נמצאים במצב די מאוזן ואינם מספקים “מידע” שתורם להחלטה. לכן ההמלצה עדיין להמשיך ולהמתין להתפתחויות, אם כי מומלץ בחום להמשיך ולעקוב ולא לזנוח את הבחינות החוזרות ונשנות של המדד.

נאסדק 100
גם מדד זה די דומה במהלכיו האחרונים לעמיתו הדאו-ג’ונס. גם בו ניתן לצפות בהמשכה של מגמת הדשדוש כולל המאבק המתמשך בין הקונים והמוכרים. אלא ששבוע המסחר החולף לא אופיין ביכולת לפרוץ את קו ההתנגדות, אולם מנגד גם לא נפרץ קו המגמה העולה, ובוודאי שלא קו התמיכה. אנו מוצאים גם פה מבנה מחירים עולה – הדרגתית – הנשען על קו מגמה עולה שלאט לאט מתחוור כבעל “משקל וכוח”. כל המגמה עדיין ניכרת כטרנד שוורי “בריא”. אולי כל זאת מסמל על הבאות, אך ניראה שנכון לעכשיו גם פה ההמלצה להמתין להתפתחויות היא הנכונה יותר – או עד לאחר שנפרץ קו ההתנגדות, וגם אז – לא מיד בפריצתו אלא לאחר שיום המסחר נסגר מעל קו ההתנגדות האמור והיום שלאחריו מעיד על שער שפורץ מעלה את המחיר הגבוה של היום הקודם לו; או שמנגד, ניתן יהיה לשקול עסקאות בירידה באם השער בכל זאת יחל את מהלכו מטה, יחצה את קו המגמה העולה, כמו גם את קו התמיכה.

מדדים עולמיים מבית פורקס פרוז, פורטל מסחר במט”ח:

dj.jpg

nasdaq.jpg

הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ”ל חברת “מעוף פיננסי” www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר בפורקס בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט”ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של “אחד על אחד” באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.

אזהרה: אין במובא משום המלצה לרכוש מכשיר השקעה פיננסי כלשהו או לסחור בהם. כמו-כן, אין במובא משום ערובה להצלחה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד. חשוב להדגיש שמסחר בשוק ההון נושא פוטנציאל רווח גבוה, אך גם טומן בחובו סיכון רב.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן