ניהול תיקים בשעת משבר כלכלי

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

נכתב על ידי בנקרייט bankrate
ניהול תיקים בשעת משבר כלכלי ובמצב של אי שקט וחוסר ודאות נראה כמעט בלתי אפשרי. שאלת השאלות היא: איך מתאימים את תיק ההשקעות לשינויים המתרחשים בשוק ההון?
להלן מספר עצות שימושיות:

 

תיק השקעות – לא לשבור את הכלים
חייבים לזכור כי גם תקופות גאות ושפל הינה תופעה קבועה בשוק ההון ובכלכלה בכלל. כעת, כאשר השווקים בירידות , יש לשמור על קור רוח , לא לשבור את הכלים, ולפעול על פי הכללים המותאמים לשוק יורד (שוק דובי )

תיק ההשקעות – המטרות
תיק ההשקעות שהגדרתם מראש, כשהחלטתם להיכנס לשוק ההון, נבנה על בסיס של מטרות והגדרות הבסיסיות שלכם באותה התקופה, בחנו מטרות אלו והתאימו להיום.

תיק השקעות – סיכון מחושב
התאימו את ההשקעה לרמת הידע שלכם. אם אתם חלק מקבוצת משקיעים מתוחכמים תוכלו להגיע לרמות סיכון גבוהות יותר עם תשואה גבוהה יחסית כמו : אג”ח זבל,אופציות בחסר וכו’. אם אתם שייכים לקבוצת משקיעים כמתחילים – עדיף להישאר באפיקים סולידיים כמו אג”ח מדינה,מק”מים וקרנות כספיות.

תיק השקעות – איפה כן ואיפה לא ?
אל תשקיעו בנייר ערך על בסיס ספקולציות ושמועות. תשקיעו בלימוד וחזרה על הבסיס “איך שוק ההון עובד”. ככל שתצברו ידע תוכלו לנצל ידע זה בניהול טוב יותר של התיק שלכם וכמובן ניהול של מנהל התיקים שלכם או יועץ ההשקעות שלכם.

מן הסתם, קיימות הרבה מאוד אסטרטגיות מקצועיות של ניהול תיקים והשקעות בכלל:פיזור סיכונים , התמדה במספר מצומצם של ניירות ערך לאורך זמן , התמקדות בגרף מגמה או משקל יתר לאירועים כלכליים- לכל משקיע יש את זו המתאימה לאופיו ולכספו.
ההצעה שלנו היא להמשיך ולשכלל אתאסטרטגיית ההשקעה עם הניסיון הנצבר ולהגדיל את הכלים המקצועיים שלכם.

אתר בנקרייט הינו פורטל צרכנות פיננסית המוביל בישראל, המספק מידע השוואתי לגבי מוצרים הפיננסים כגון: הלוואות , משכנתא , ניהול תיקים, פיקדונות שקליים , ביטוח, קרנות נאמנות, קופות גמל , פנסיה וכדומה.האתר מספק מגוון רחב של מאמרים מקצועיים, מדריכים, שאלות נפוצות, פורומים וכדומה.
http://www.bankrate.co.il

מקור המאמר: מאמרים.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן