הנוסחא המדויקת להשקעה בבורסה

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

אם היינו יכולים לדעת בצורה מדויקת ובטוחה, מה תהיה התשואה של תיק ההשקעות שלנו, וודאי שכבר היינו עשירים מאוד. אין ספק שכולנו חולמים לדעת את הנוסחא, שתאפשר לנו לדייק במאה אחוזים, בכל הנוגע להצלחת ההשקעה שלנו בשוק ההון והבורסה. הבעיה היא שהדבר לא אפשרי במאה אחוזים ולרוב מאוד מורכב, לכן לא משנה מה סוכן ההשקעות אומר לכם, תמיד תיקחו בחשבון את הסיכוי שאתם יכולים להפסיד את ההשקעה ותיערכו בהתאם.

מתי נוכל לקבוע את הסיכון המדויק בהשקעה?

אם אנחנו רוצים להשקיע במקום, אשר יאפשר לנו לדעת בדיוק את הסיכון אותו אנחנו עומדים לוקחת את הרווח אותו אנחנו עומדים להרוויח ואפילו את משך הזמן שכל הפרוצדורה תיקח, לרוב השקעה בבורסה ובשוק ההון היא לא בשבילכם. במקרים הללו כדאי לכם לפנות לאפיקי השקעה שמוצעים לכם בשלל הבנקים, הכוללות שלל תוכניות חיסכון, לתקופת זמן מוגדרת, עם אפיקי השקעה מוגדרים ורווח ידוע. הבעיה היא שהרווח והתשואה שתזכו מההשקעה בבנק, הרבה יותר נמוכים מהרווח והתשואה, שתוכלו לזכות בהשקעה בבורסה. אין מה לעשות, לפעמים כדי להרוויח סכום כסף גבוה, אתם חייבים לקחת סיכונים. יחד אם זאת, גם במקרה של השקעה בבורסה, אנחנו יכולים לצמצם את סיכויי ההפסד שלנו. אומנם מדובר בהימור, אך לרוב בהימור מחושב עם היגיון והרבה נוסחאות מתמטיות. על מנת שנוכל להשקיע במינימום סיכון, אנחנו חייבים לשכור יועץ השקעות מומחה ובעל ניסיון שיהווה סוג של ביטוח אשר יצור לנו תיק השקעות יציב, רווחי ובטוח לטווח רחוק.

כיצד נוכל להשקיע במינימום סיכון?

השקעה במינימום סיכון היא אפשרית, נתחיל בכך שאנחנו חייבים לקבוע מראש את גובה הסיכון שאנחנו מוכנים לקחת. את גובה הסיכון, אנחנו חייבים להתאים למצבנו הפיננסי והסכומים הנזילים שעומדים לרשותנו לשם השקעה. גובה הסיכון מהווה הגבול, אותו נדרוש ממנהל תיק ההשקעות שלנו לא לעבור. כלומר אם הבורסה תסבול מירידות אגרסיביות, מנהל ההשקעות שלנו ידע מתי לפרוש, על ידי הגבול שקבענו עבורו. בנוסף לכך, אם אתם משקיעים בבורסה, כדאי שתדעו שהשקעות לטווח ארוך, הרבה יותר בטוחות, מאשר השקעות לטווח קצר. משום שהתנהגות הבורסה, היא מאוד דינמית וכוללת בתוכה, הרבה עליות וירידות, לכן גם אם הבורסה סופגת ירידות בטווח הארוך, המניה שהשקעתם בה יכולה להתאושש ואפילו להכפיל את שוויה. לכן חשוב מאוד שתבצעו תחקיר וסקר שוק מעמיק, לפני שאתם שוכרים את שירותו של מנהל ההשקעות, בדיוק כמו שאתם עושים לפני רכישת מנוי לספא או חדר כושר. במהלכו תשתדלו לבדוק את ניסיונו, הישגיו וידיעותיו בתחום. כמובן, רצוי שתבחנו את מהימנותו, משום שלא חסרים מקרים בהם, מנהלי ההשקעות רימו ושדדו את לקוחותיהם. לצערנו, המקרים הללו לא קורים רק בסרטים, אלא גם במציאות.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן