מסחר בבורסה – אפשרות להכנסה נוספת

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מסחר בבורסה כבר מזמן איננו מיועד אך ורק לברוקרים מעונבים ותזזיתיים הנוכחים פיזית בבניין הבורסה. כיום כול מי שיש לו מחשב וחיבור לאינטרנט מוזמן לעסוק בכול סוגי המסחר ולאורך כול שעות היממה. המסחר במניות או בכול סחורה פיננסית אחרת טומן בחובו סכנות לא מועטות ואתם הרי מתכננים להשקיע את מיטב כספכם במסחר, ולכן מומלץ בכול פה ללמוד את הנושא לפני כן במכללות הרלוונטיות. כאשר תצברו מידע על הנושא ותתנסו בתוכנות מסחר דמו תוכלו להתחיל לעשות כסף והרבה!

מסחר בבורסה – לעשות כסף בזמן קצר!

מסחר בבורסה מאפשר לכם להרוויח סכומי כסף נאים ביותר ותוך טווח זמן קצר, זו יכולה בהחלט להיות הכנסה צדדית . תוכלו לעסוק במסחר בשעות הפנאי שלכם ומהבית ולצבור סכומי כסף גדולים. חשוב להדגיש, כול העולמות פתוחים בפניכם ואינכם מוגבלים לסחור רק בבורסה הישראלית, מסחר בבורסה האמריקאית למשל, פותח בפניכם צוהר לעולמות פיננסיים חדשים ורחבי היקף. הבורסות האמריקאיות הראשיות הן בורסת וול סטריט, בורסת שיקאגו, בורסת ה- נאסד”ק ובורסת אמקס. באמצעות מערכת מסחר אוטומטית דמו תוכלו להתמקצע בתחום , להתאמן מבלי להשקיע כסף אמיתי. לאחר שתצברו ניסיון מתאים בתחום, תוכלו להתחיל לסחור באמת. לפני שאתם יוצרים קשר עם ברוקר אמריקאי אשר יסייע לכם לסחור בבורסות השונות בארה”ב, כדאי לערוך סקר ולבדוק מהם שיעורי העמלות אותם גובים הברוקרים השונים, ולבחור ברוקר שיציע לכם הצעה אטרקטיבית במיוחד.

מסחר בבורסה וסחורות פיננסיות

מסחר בבורסה הוא מסחר במגוון סחורות פיננסיות: מסחר במט”ח, מסחר במניות הנקראות גם ניירות ערך, מסחר באופציות, תעודות סל, אגרות חוב, מסחר ב CFD ( חוזה הפרשים ) ועוד מגוון מכשירים פיננסיים.

מסחר עצמאי בבורסה

מכיוון שהבנקים והמוסדות הפיננסיים הגדולים גובים מכם עמלות מאוד גבוהות בעבור מסחר בבורסה, מסחר עצמאי הוא הפתרון האידיאלי בשבילכם. תוכלו ליצור קשר עם בית השקעות אמין ,וותיק ומנוסה ולסחור באופן עצמאי. מסחר באופן עצמאי מאפשר לכם לשלוט על כול הפעולות המתבצעות בחשבון שלכם ומבלי להיעזר בשרותיו של ברוקר אשר גובה מכם עמלות גבוהות. בעבר היה נהוג ליצור קשר עם חבר בורסה והוא זה שביצע את הפעולות בעבורכם, כיום אתם יכולים לעשות זאת לבד מכול מקום בו ישנו מחשב המחובר לרשת האינטרנט. ישנה עוד אפשרות די אטרקטיבית, והכוונה היא למסחר באמצעות חברת INTERACTIVE BROKERS, פלטפורמת מסחר מקצועית המציעה ללקוחות עמלות זולות במיוחד.

לא ללכת “על עיוור”

מסחר בבורסה הוא אמצעי מצוין לעשות כסף והרבה ואפילו תוך טווח זמן קצר, אך חשוב מאוד להדגיש, מסחר בבורסה הוא נושא מורכב וללא ניסיון וידע מוקדם אתם עלולים להפסיד סכומי כסף ניכרים ולכן מומלץ ללמוד את הנושא טרם אתם מתחילים לעסוק בו.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן