רוברט שמין ילמד את מעמד הביניים לגייס מיליונים

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

רוברט שמין חוזר: ילמד את מעמד הביניים להתעשר ע”י שינוי מחשבה

גורו הנדל”ן האמריקאי והמולטי מיליונר, רוברט שמין, יחזור לישראל בתחילת יולי. שמין, המכנה עצמו “אידיוט עשיר” ינחת בת”א במסגרת סיבוב הופעות עולמי של סדנת “איש המיליון דולר”.במהלך הביקור יקיים מפגשים סגורים עם משקיעים פרטיים ומוסדיים המעוניינים להשקיע דרכו סכומי עתק בנדל”ן אמריקאי.

גורו הנדל”ן האמריקאי והפרשן הפיננסי של CNN ו-FOX NEWSרוברט שמין, חוזר לישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי של סדנת “איש המיליון דולר”. שמין, מי שחיבר את רב המכר של הניו יורק טיימס, “למה האידיוט הזה עשיר ואני לא?” ואחד המומחים המפורסמים להתעשרות וגיוס הון יגיע להעביר את אחת הסדנאות הכי מבוקשות בעולם בה ילמד יזמים ובעלי עסקים כיצד גם הם יכולים לגייס מיליוני דולרים לכל מטרה.

רוברט שמין וברק אובמה. צילום: יח"צ

מאחורי הקלעים של הביקור: שמין יקיים מפגשים סגורים עם בעלי הון ישראלים המעוניינים להשקיע דרכו מיליונים בנדל”ן אמריקאי . על רשימת בעלי ההון הפרטיים והמשקיעים המוסדיים שיגיעו לפגוש את רוברט אמון בית ההשקעות הישראלי אמריקאי “דה וינצ’י קפיטל” שהכריז כי סכום ההשקעה המינימלי להצטרפות לאירוע המדובר יעמוד על 250 אלף דולר.

שמין, שביקר בישראל במהלך חודש אפריל והעביר את סדנאות להתעשרות בפני מאות ישראלים, יקיים את הרצאותיו ב05.07 וב-10.07 במלון “הרודס” בת”א. הסדנה הראשונה (05.07), “איך למכור את עצמך לכל אחד”, תכיל אסטרטגיות שכנוע וסודות ניהול משא ומתן. הסדנה המתקדמת (10.07), “איש המיליון דולר”, תחשוף כיצד לגייס סכומים אדירים עבור עסקים, השקעות ומיזמים.

רוברט שמין עם רוברט קיוסאקי. צילום: יח"צ

שמין, מולטי מיליונר יהודי שמתגורר במיאמי, התפרסם בארה”ב לאחר שלקח תחת חסותו הומלסים שאיבדו את בתיהם במשבר הסאב פריים ובאמצעות השיטה אותה לימד – הפך אותם לבעלי בתים תוך זמן קצר.  ברב המכר הבינלאומי שכתב הוא חשף את סיפורו כילד שהוגדר ע”י מוריו בבית הספר כ”אידיוט” ו”טיפש”. הוא נשר ממערכת החינוך הפורמלית בגיל 15 וניקה שולחנות במסעדה מקומית על מנת לשרוד. כיום, כאשר בבעלותו מעל 1000 נכסי נדל”ן ב-7 מדינות, הוא מלמד אחרים כיצד גם הם יכולים להתעשר.

2 סדנאות במלון “הרודס” בת”א – להרשמה

05.07, (22:00 – 18:00) : “איך למכור את עצמך לכל אחד” – סדנה בסיסית

10.07, (18:00 – 09:00): “איש המיליון דולר – איך כל אחד יכול לגייס מיליונים”

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן