עורך דין לעריכת חוזים והסכמים בתחום הנדל”ן

עורך דין לעריכת חוזים והסכמים בתחום הנדל"ן

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

ענף הנדל”ן הוא אחד הענפים הרותחים ביותר בעשור האחרון במדינת ישראל, ענף אשר בכל יום  מצבצעות בו מאות ואף אלפי עסקאות אשר נחתמים בחוזים אשר נערכים ע”י עורכי דין, תמיד יש לוודאף ובמיוחד בעסקי דלא נדיי אשר הולכים איתך לטווח הרחוק, כי אתה מעסיק עורך דין בקיא מטעמך אשר יודע לערוך את ההסכם, ויודע לחשוב גם הלאה, למרות שבתחלה המצב אוטופי – מה יקרה במקרה של הפרת הסכם וכיצד אי אלו מהצדדים יוכל לדרוש את המגיע לו עפ”י חוק.

הסכם קניה או מכירה של דירה?

ובכן, יש כאמור הסדל גדול בין סוגי העסקאות, בעוד שוק השכירות לא משאיר ברירה לשוכרים, ובהרבה מקרים משאיר אותם עם חוזים דרקוניים אשר לא ממש ניתנים לשינוי – ועם זאת עורך דין טוב יכול להציל את השוכר הפוטנציאלי מבעל בית גרוע שינסה לחלוב אותו עד העצם.

בהסכם לרכישת דירה התמונה היא אחרת לגמרי – וכאן כמובן זה כמעט בגדר חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אשר מכיר את החוק על בוריו, וידע למצוא פרצות ומלכודות (אשר שמים לא מעט) בחוזי נדל”ן.

חשוב לבוא בגישה כי נדל”ן הינו עסקה ארוכת טווח וכי לא ניתן לדעת מה ילד יום, ולכם חשוב להיסגר מכל הכיוונים, וכמובן על אם וכאשר יופר ההסכם. הן מצד הקונה והן מצד המוכר.

ניהול משא ומתן על ידי עורך דין

מעבר לידע המשפטי אשר משחק לטובת הלקוח בחתימת החוזה – ניתן  אף להשאיר את המשא ומתן בידי עורך דין “שראה כבר כמה דברים בחיים”, ויכול לנהל את המשא ומתן כך שהוא משיג מחיר טוב יותר ללקוח שלו ואף תנאים טובים יותר במידה של חוזה שכירות. עורכי דין רבים אף מעסקים עובדים אשר עוסקים במחקר והוצאת נתונים אשר יכולים להעריך  את העסקה על בוריה ואף לייעץ ללקוח לגבי מחיר טוב יותר שהוא יכול להשיג עבור הנכס.

יותר מעורך דין – ערך עבור הכסף שלך

עורך דין מקצועי ידע כמובן לזהות בין עסקאות של קניה מקבלן לבין דירה יד שניה, ידע לייעץ על מנת לשלם כמה שפחות מיסים, וכמובן להעריך את הערך העתידי של הנכס – כמו למשל  להסתכל בתוכניות תב”ע (תוכנית בניין עיר – התפתחות עתידי של העיר) וכיוצא בזאת. על מנת למקסם את הרווחים של מהעסקה, או לחליפין להזהיא אותך מעסקה גרועה.

עורך  דין אשר בקיא ויודע את החוקים והתקנות על בוריין יכול לשנות לחלוטין את התמונה ולהפוך את ההסכם לטובתך במידה ואתה  הולך לקראת עסקה של נדל”ן ללא ידע מקדים.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן