דרופשיפינג למתחילים – מהו דרופשיפינג ואיך זה עובד?

דרופשיפינג למתחילים - מהו דרופשיפינג ואיך זה עובד?

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

המדריך המקוצר לדרופשיפינג – מהם מושגי הבסיס, והאם ניתן להרוויח מזה כסף? אחד התחומים הצומחים ביותר בשנה האחרונה בכל הנוגע למסחר באינטרנט – מדריך בסיסי למתחילים.

אז מהו בעצם דרופשיפינג?

דרופשיפינג היא שיטה בה כל אחד עם מחשב יכול להפוך לסוחר, או יותר נכון למתווך, גם אם אין לו מוצרים זמינים במלאי, הוא בעצם משתמש במוצרים של אנשים  אחרים, עוטף טותם במעטפת השיווקית שלו, ומוכר אותם ברווח לצרכנים באינטרנט.

ניתן לבצע דרופשיפינג מאתרים גדולים כגון אמאזון או עלי אקספרס, ואף להקים אתר אינטרנט עצמעי עם מותג פרטי ולמשוך לשם מוצרים להאתרים הגדולים. אתר זה ניתן למיתוג פרטי, אולי אף יוקרתי יותר, מה שיאפשר למכור את המוצר בקווח גדול יותר עפ”י הערך הסנטימטלי שמעניך בעל האתר לצרכן ולחוויית הקניה שלו.

אז למה בעצם לקנות יקר יותר?

כאן מגיעה ההתנהגות הצרכנית באינטרנט, מחקרים רבים שנעשו בנושא מצביעים על כך שהצרכן האינטרנטי הממוצע ובמיוחד במדינות כמו ארה”ב, מתעצל לבצע מחקרי שוק, והקניותר לעיתים רבות הן אף אמוציונליות, כך שלפעמים אתרים ודפי נחיתה שמהללים את המוצר, את הערך שלו, ונותנים הרגשת קניה של כאן ועכשיו, יגרמו לצרכן לשלוף את כרטיס האשראי מבלי לעשות לפני כן מחקר שוק קטן באתרים השונים.

אז האם כל אחד יכול לסחור בשיטת דרופשיפינג?

באופן טכני כן, כל אחד יכול לפתוח חנות ולהתחיל לסחור, אךאלו המרוויחים באמת מהמסחר הם אלו שלוקחים את העניין ברצינות בתור עבודה, המון הבטחות נשמעות באינטרנט על התעשרות מהירה או כסף קל, דבר שברוב המקרים לא מתקיים. אלא אם כן הסוחר למתמיד ומשקיע המון זמן בלמדיה ויישום של חומר, ניסוי והתייה ועוד. ממש כמן כל עסק לכל  דבר ועניין.

היתרון בא לאחר מכן, אם יש לך חניות דרופשיפיג יציבות אשר יצרת העמל רב – מכאן מגיע היתרון העיקרי והוא שאתה לא תלוי באף אחד ויכול לעבוד בכל זמן ומכל מקום.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן