הושלם המיזוג בין בתי ההשקעות סיגמא וקלאריטי קפיטל

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

הרשויות  בישראל ובאנדורה אישרו רגולטורית את המיזוג

סיגמא-קלאריטי הינו אחד מבתי ההשקעות היחידים בישראל המציעים שירותי ניהול עושר לרבות שירותים שבפיקוח הרגולטור בארצות הברית ובישראל

רמת גן, 14 באפריל 2023 – הרשויות לניירות ערך בישראל ובאנדורה אישרו את המיזוג בין בתי ההשקעות  קאלריטי קפיטל וסיגמא (בבעלות  (Andbank. בכך, מצטרף לתעשיית בתי ההשקעות בישראל שחקן משמעותי המציע שירותים פיננסיים וניהול נכסים עם התמחויות מגוונות בניהול עושר והשקעות אלטרנטיביות, ונגישות לשווקים הגלובליים, בדגש על אירופה וארצות הברית.

בית ההשקעות סיגמא-קלאריטי, הינו אחד היחידים בישראל המציע מגוון פעילויות, לרבות פעילות המפוקחת הן על ידי רשות ניירות ערך בישראל והן על ידי ה SEC בארה”ב. דואליות זו, בנוסף לשותפות הייחודית עם בנק ההשקעות האירופאי הותיק Andbank , המציע שירותי בנקאות פרטית בספרד, לוקסמבורג ומדינות נוספות, מייצרת מכפיל כח אמיתי ללקוחות.

אלברטו גרפונקל, יו”ר בית ההשקעות סיגמא-קלאריטי אמר: “שתי החברות סיגמא וקלאריטי קפיטל המתמחות כל אחת בתחומה, צמחו בשנים האחרונות בצורה משמעותית ושילוב השירותים והיכולות המשלימים של השתיים יוצר כעת פלטפורמת השקעות מקיפה וייחודית ללקוחותינו הקיימים והעתידיים. נמשיך להעמיק את הפעילות המוצרית שלנו שהינה כבר עתה מגוונת במיוחד, ונרחיב את הפעילות ללקוחות בחו״ל תוך הישענות על הפריסה הבינלאומית של ANDBANK.

בהתייחסו לייחודיות של בית השקעות החדש, הסביר עמיר ליבוביץ, מנכ”ל קלאריטי קפיטל וסגן יו”ר סיגמא-קלאריטי: “שני הגופים הינם שחקנים מבוססים ובעלי מסורת ארוכת שנים של שירות ומקצועיות, מהסוג שרואים רק בבנקים פרטיים באירופה. המשקיע מהדור החדש מתאפיין בדרישתו לחוויה אישית ובלתי אמצעית ומצפה גם  לחשיבה גלובלית ואפשרויות גישה מהירות לחו״ל. כל אלה יבואו לידי ביטויי ייחודי בסיגמא-קלאריטי״.

את המיזוג ליוו משרדי עורכי הדין ERM ו-הרצוג פוקס נאמן.

תמונה ראשית: pixabay. צילום: סטודיו טל

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן