השקעות בנכסים אינטרנטיים מניבים

שנת קורונה חלפה על העולם, מה שגרם לרובנו לשהות בדיגיטל ומול המסכים, עסקים רבים חיפשו אלטרנטיבות באינטרנט, ובוודאי שמעתם הרבה לאחרונה את המושג "נכסים דיגיטליים", אז מהם בעצם נכסים דיגיטליים וכיצד כדאי לבחון אותם ולהשקיע בהם? מהם נכסים אינטרנטיים? ראשית, נכס דיגיטלי הוא כל דבר וירטואלי שיכול ליצור לך הכנסה דרך האינטרנט, בניגוד למה שהרבה מספרים, רוב הנכסים הדיגיטליים אינם מספקים "הכנסה פאסיבית", יש להשקיע בנכס דיגיטלי ולטפח אותו על מנת שיפיק רווחים. היתרון המרכזי בנכסים אינטרנטיים הוא שניתן לתפעל ולטפח אותם בכל זמן ומכל מקום. אתרי אינטרנט ואפליקציות אתרי אינטרנט ואפליקציות היו תמיד הנכסים המניבים ביותר, אך כאלו שגם מצריכים עבודה על מנת להביא אותם למצב הזה, באתרי אינטרנט אשר בבעלותכם ישנם מספר עצום של דרכים להרוויח כסף, החל ממכירת שטחי פרסום, מכירת לידים, פרסומות של תשלום עפ"י הקלקה (כמו למשל רשת ADSENSE של גוגל) ועד השכרת האתר כולו לבעלי עניין, בדיוק כמו השכרת נדל"ן. על מנת להרוויח מאתרי אינטרנט ולהזרים אליהם תנועה ניתן לנקוט במספר דרכים, הן אורגניות והן ממומנות. בצורה אורגנית: כמו למשל קידום באתר בגוגל ע"י כתיבת תוכן נכון והכנסת קישורים לאתר, והן ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר וכו' ע"י יצירת עמודים שמלווים את פעילות האתר ואף קבוצות. ניתן אף לרכוש כתבות אשר מקשרות לאתרים שלכם מאתרי חדשות גדולים ופופולאריים ברובריקת "כתבות דומות", ע"י פלטפורממות כגון אאוטביין וטאבולה, ואף להזרים קהל יעד ממוקד מילות מפתח ע"י רשת הפרסום של גוגל. דפים וקבוצות פייסבוק דפים וקבוצות פייסבוק יכולים גם הם להניב רווחים יפים בתנאי שעומדת מאחוריהם קהילה פעילה ויוצרת שיח, בד"כ קבוצות אלו ממוקדות סביב נושא ספציפי, ובעל הקבוצה יכול ליצור סביבה שיתופי פעולה עם עסקים באותה נישה, להשכיר שטחים (למשל התמונה הראשית, לנעוץ פוסטים של בעלי עסקים, לפרסם קישוריי אפילייט (שותפים), למכור את הקבוצה עצמה. קהילה צריך תמיד לטפח וליצור בה שיח, ואף לסנן ספאם, אך במיוחד לבעלי עסקים, קבוצה תוכן אשר ממוקדת בנישה שלהם יכולה להניב רווחים יפים ואף לייצר תזרים נאה לעסק. קמפיינים ולידים לצורך קמפיינים יש תחילה לבחור נישה מסויימת הממוקדת מילות מפתח וקהל יעד מאוד מסויים. לאחר ניתוח קהל היעד וכיבת תוכן שיווקי בנושא, יש ליצור עמודי נחיתה ולהתחיל לפרסם (ממומן) בעיקר בגוגל ובפייסבוק, יש למקד מאוד את הקהל המגיע אל עמודי נחיתה אלה מרשתות הפרסום. השלב הבא: קבל לידים ומכירתם, יש למצוא ספק \ בעל עסק, אשר מספק שירותים או מוצרים על אותה הנישה ולהתחיל למכור לידים או לקחת אמוזים מהמכירות, כאשר אתה הוא זה שמרוויח את פערי התיווך. יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק גם המדיות הויזואליות יותר יכולות להכניס יפה לבעליהם, המושג "יוטיובר" כבר מזמן הפך למקצוע וישנם אנשים שעובדים במשרה מלאה בתחזורת ערוץ היוטיוב שלהם ויצירת תכנים לצד משכורות מצויינות, ובדולרים. כנ"ל, לגבי עמודי אינסטגרם, בוודאי שמעתם לא מעט לאחרונה את המושג "משפיענים", אנשים עם המון עוקבים ברשתות החברתיות שמקבלים לא מעט פעמים כסף מחברות מסחריות על מנת לתת אזכורים למוצרים שלהם, להעלות סרטוני אנבוקסיג, ועוד. וככל שמספר העוקבים גדול יותר - כך הסכומים גדולים יותר.

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

שנת קורונה חלפה על העולם, מה שגרם לרובנו לשהות בדיגיטל ומול המסכים,
עסקים רבים חיפשו אלטרנטיבות באינטרנט, ובוודאי שמעתם הרבה לאחרונה
את המושג “נכסים דיגיטליים”, אז מהם בעצם נכסים דיגיטליים וכיצד כדאי לבחון אותם ולהשקיע בהם?

מהם נכסים אינטרנטיים?

ראשית, נכס דיגיטלי הוא כל דבר וירטואלי שיכול ליצור לך הכנסה דרך האינטרנט, בניגוד למה שהרבה מספרים, רוב הנכסים הדיגיטליים אינם מספקים “הכנסה פאסיבית”, יש להשקיע בנכס דיגיטלי ולטפח אותו על מנת שיפיק רווחים. היתרון המרכזי בנכסים אינטרנטיים הוא שניתן לתפעל ולטפח אותם בכל זמן ומכל מקום.

אתרי אינטרנט ואפליקציות

אתרי אינטרנט ואפליקציות היו תמיד הנכסים המניבים ביותר, אך כאלו שגם מצריכים עבודה על מנת להביא אותם למצב הזה, באתרי אינטרנט אשר בבעלותכם ישנם מספר עצום של דרכים להרוויח כסף, החל ממכירת שטחי פרסום, מכירת לידים, פרסומות של תשלום עפ”י הקלקה (כמו למשל רשת ADSENSE של גוגל) ועד השכרת האתר כולו לבעלי עניין, בדיוק כמו השכרת נדל”ן.

על מנת להרוויח מאתרי אינטרנט ולהזרים אליהם תנועה ניתן לנקוט במספר דרכים, הן אורגניות והן ממומנות. בצורה אורגנית: כמו למשל קידום באתר בגוגל ע”י כתיבת תוכן נכון והכנסת קישורים לאתר, והן ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר וכו’ ע”י יצירת עמודים שמלווים את פעילות האתר ואף קבוצות.

ניתן אף לרכוש כתבות אשר מקשרות לאתרים שלכם מאתרי חדשות גדולים ופופולאריים ברובריקת “כתבות דומות”, ע”י פלטפורממות כגון אאוטביין וטאבולה, ואף להזרים קהל יעד ממוקד מילות מפתח ע”י רשת הפרסום של גוגל.

דפים וקבוצות פייסבוק

דפים וקבוצות פייסבוק יכולים גם הם להניב רווחים יפים בתנאי שעומדת מאחוריהם קהילה פעילה ויוצרת שיח, בד”כ קבוצות אלו ממוקדות סביב נושא ספציפי, ובעל הקבוצה יכול ליצור סביבה שיתופי פעולה עם עסקים באותה נישה, להשכיר שטחים (למשל התמונה הראשית, לנעוץ פוסטים של בעלי עסקים, לפרסם קישוריי אפילייט (שותפים), למכור את הקבוצה עצמה.

קהילה צריך תמיד לטפח וליצור בה שיח, ואף לסנן ספאם, אך במיוחד לבעלי עסקים, קבוצה תוכן אשר ממוקדת בנישה שלהם יכולה להניב רווחים יפים ואף לייצר תזרים נאה לעסק.

קמפיינים ולידים

לצורך קמפיינים יש תחילה לבחור נישה מסויימת הממוקדת מילות מפתח וקהל יעד מאוד מסויים. לאחר ניתוח קהל היעד וכיבת תוכן שיווקי בנושא, יש ליצור עמודי נחיתה ולהתחיל לפרסם (ממומן) בעיקר בגוגל ובפייסבוק, יש למקד מאוד את הקהל המגיע אל עמודי נחיתה אלה מרשתות הפרסום.

השלב הבא: קבל לידים ומכירתם, יש למצוא ספק \ בעל עסק, אשר מספק שירותים או מוצרים על אותה הנישה ולהתחיל למכור לידים או לקחת אמוזים מהמכירות, כאשר אתה הוא זה שמרוויח את פערי התיווך.

יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק

גם המדיות הויזואליות יותר יכולות להכניס יפה לבעליהם, המושג “יוטיובר” כבר מזמן הפך למקצוע וישנם אנשים שעובדים במשרה מלאה בתחזורת ערוץ היוטיוב שלהם ויצירת תכנים לצד משכורות מצויינות, ובדולרים.

כנ”ל, לגבי עמודי אינסטגרם, בוודאי שמעתם לא מעט לאחרונה את המושג “משפיענים”, אנשים עם המון עוקבים ברשתות החברתיות שמקבלים לא מעט פעמים כסף מחברות מסחריות על מנת לתת אזכורים למוצרים שלהם, להעלות סרטוני אנבוקסיג, ועוד. וככל שמספר העוקבים גדול יותר – כך הסכומים גדולים יותר.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן