כיצד הפכה ברלין לבירה של השקעות הנדל”ן

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

ביבשת אירופה, ישנן מספר ערים גדולות אשר יש להן מעמד מיוחד, בין היתר בגלל החשיבות שיש להן בכל מה שקשור להיבטים תרבותיים, היסטוריים, דיפלומטיים ועסקיים. ללא צל של ספק, אחת הערים האלו היא ברלין, בירת גרמניה.

מאז ומתמיד היתה לברלין חשיבות גדולה, לא רק בגרמניה אלא באירופה כולה, אך אפשר לומר שמאז נפילת החומה שהפרידה בין מזרח העיר למערבה, ואיתה נפילת המשטר הקומוניסטי של מזרח גרמניה ואיחוד שתי המדינות, מזרח ומערב, החשיבות שלה השתנתה בהיבטים שונים. אחד מהם זה כל מה שקשור להיבט של נדל”ן.

הרבה מאוד אנשים, מקומיים וזרים, כולל ישראלים כמובן, נמשכים לתחום של השקעות נדל”ן בברלין בשנים האחרונות מסיבות שונות ומגוונות. ישראלים אשר בחרו להשקיע בנכסים שונים בעיר, מגורים או עסקים, דרך גורמי מקצוע מתאימים, הרוויחו מכך לא מעט ויצרו לעצמם מקור הכנסה משמעותי, עיקרי או נוסף, ואם הם פעלו נכון, אזי שהם גם הצליחו לייצר לעצמם ולבני משפחתם, ביטחון כלכלי.

לפני שנסביר למה השקעות נדלן בברלין משתלמות, חשוב לציין, אם אינכם מכירים את העיר היטב ואינם מכירים את הבירוקרטיה הגרמנית, בוודאי אם אינכם דוברי השפה, אזי מוטב לעבוד עם אנשי מקצוע שמתמחים בכך ויעזור לכם בכל היבט שקשור לתחום.

מדוע משתלם להשקיע בנדל”ן בברלין

ג’נטריפיקציה –נפילת החומה בשנת 1989, הובילה לשני דברים. ראשית, שטחים רבים התפנו לבנייה. העיר התפתחה באופן מסיבי. שנית, תהליכי ג’נטריפיקציה, במהלכם שכונות ישנות עברו תהליכי התחדשות, אוכלוסיות חזקות השתלבו בשכונות ישנות ושינו את אופיין, מעמדן ואיכותן.

תהליכים אלו הובילו לשיפור עצום באיכות השכונות והמבנים השוכנים בהן, והפכו את ההשקעות בעיר להרבה יותר משתלמות. ברגע ששכונות מתחדשות, משתנות והופכות להרבה יותר מתאימות למגורים למשפחות ואנשים מבוססים, אזי שערך הנכס באופן טבעי עולה.

ביקוש עצום – כתוצאה מהתפתחות העיר, אנחנו יכולים לראות ביקוש עצום, בקרב תושבי גרמניה וכן בקרב תושבים זרים המבקשים להתגורר בעיר. רבים מבקשים לעבור אליה לצמיתות, אחרים בוחרים לעשות זאת בשביל ללמוד או לעבוד במשך תקופה מסוימת. זה כמובן מגדיל את הסיכוי למצוא שוכרים לנכס, ומאחר והביקוש הוא גבוה, אז מראש גם התנאים משתלמים עבור המשקיעים.

איכות חיים – גרמניה ידועה בכך שהיא מציעה איכות חיים מאוד גבוהה למי שמתגורר בה, בפרט ברלין. בעיר פועלת מערכת תחבורה ציבורית מהאיכותיות ביותר שיש באירופה היום, מערכת בריאות ציבורית חזקה, מערכת חינוך ברמה גבוהה ועוד שורה של שירותים אשר מספקים לתושבים את כל מה שהם זקוקים לו.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן