לחסוך כסף ולהרגיש כמו מיליונרים

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: Tor Caspi

איך לחסוך כסף ולחיות טוב? השתכנעתם שזה הזמן לשים קצת כסף בצד, או פשוט להשאיר יותר כסף בארנק הפרטי מאשר בכל מיני חנויות. בעני רוחכם אתם מדמיינים את עצמכם גוזרים את כרטיס האשראי, מפסיקים לבלות ויושבים כל היום לשחק בפאזלים בבית…לא קונים בסופר שום דבר קל להכנה וטעים במיוחד, ומבטלים את כל המנויים לכל דבר אפשרי.

 

אז קודם כל, אם הצלחתם לעלות על רשימה כזו חסכונית – כל הכבוד לכם! אתם בדרך הנכונה. אבל זו לא הדרך היחידה, ולחסוך כסף או לקצץ בהוצאות אין פירושו שמעכשיו צריך לחיות כמו נזירים. להפך. בעזרת תכנון נכון תראו שאפשר לא רק להוציא פחות כסף, אלא גם להפיק הרבה יותר מהכסף שאתם כבר כן מוציאים, לא לסבול מלחסוך כסף, ואפילו לחיות קצת יותר טוב. הנה זה בא:

 

במקום הקפוצ’ינו שתם קונים כל בוקר בדרך לעבודה (גם פעמיים בשבוע נחשב, כן כן) – הוצאה משתנה שבין 40 ל 400 ש”ח בחודש – לכו לסופר (או לבית הקפה שלכם!) וקנו אריזה של הקפה הכי יקר, הכי משובח, הכי מעולה – זה שלא היה עובר את רשימת הקניות החסכונית שלכם לסופר. במחיר של כמה כוסות קפה בחוץ תספקו לעצמכם את הקפה הכי משובח ויוקרתי למשך חודש שלם. מה רע?

 

נכון שאנחנו בעד לחסוך בתקציב הקניות בסופר, אבל הכינו לכם תקציב קטן לבישולים ביתיים: במקום ארוחה פעם בחודש במסעדה, או פעם – פעמיים בשבוע בבית קפה, לכו לסופר וקנו את המצרכים הכי מעולים, בדיוק אלו שלא הייתם מרשים לעצמכם לקנות בסיבוב הרגיל שלכם בסופר: גבינות, רוטבים מעולים לסלט או פסטה וכדומה. בשלו בבית ארוחה זוגית או משפחתית מעולה, במצרכים שעלו חצי מארוחה בחוץ, ויספיקו לעוד המון ארוחות כאלה בבית כל החודש. מי אמר שלחסוך כסף זה לאכול לחם ומים? שימו לב שכשאנו מורידים את כל האוכל בחוץ, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו דברים שלא היינו מוציאים עליהם כסף בדרך כלל, ועדיין חוסכים כסף.

 

מניקור, פדיקור, מספרה וכולי – לא חייבים לוותר כליל אם לא חייבים. אפשר לקצץ לשבוע כן שבוע לא. בכסף שחסכנו אפשר לקנות כלי איפור וטיפוח לשנה שלמה.

 

חישבו על בילויים שלא עולים כסף, כמו טיולים, ארוחה בפארק ובילוי עם חברים. בכסף שתחסכו אפשר לשדרג כל טיול ולהשקיע באוכל או פעילות, לינה בחוץ וכדומה. כל האופציות הללו עדיין זולות בהרבה מהאופציה המוכנה, הקלה והזמינה ויש לכם אפשרות לחסוך כסף ולהמשיך לבלות.

 

קראו עוד על כסף , איך לחסוך כסף, כסף באינטרנט

פרטים אודות מחבר המאמר:

איך להרוויח כסף, איך לחסוך כסף. הכל על חובות, הלוואות, כלכלת המשפחה והכנסה נוספת בבלוג כסף

http://kesseff.blogspot.com/

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/42181/לחסוך-כסף-ולהרגיש-כמו-מיליונרים

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן