מבוא לשוק ההון האמריקני

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: בי-ברוקר שוקי הון

מבוא לשוק ההון האמריקני
מאת צוות בי ברוקר – שוקי הון

בין אם אתם סוחרים במניות ארה”ב, מתעניינים בתחום או רק מקשיבים לחדשות כלכליות, אתם מבינים את חשיבותו של שוק ההון האמריקני, ועומק השפעתו על שווקים בינלאומיים. למעשה המדובר בשווקים רבים ולא באחד. בכתבה הבאה נסקור ממעוף הציפור את שוקי ההון העיקריים.

שוק המניות המניות האמריקאי, The stock market
מאגד בתוכו למעלה מ-10,000 חברות מכל רחבי העולם, הנסחרות בבורסות השונות בארה”ב. הגדולה מבין הבורסות הללו היא בורסת המניות של ניו-יורק.

שוק אגרות החוב. the bond market , The debt market
שוק אגרות החוב האמריקני הוא הגדול והמשוכלל מסוגו בעולם. בשוק זה נסחרות סוגי אגרות רבות, בהן אג”ח ממשלתי הנקרא treasury securities, אג”ח קונצרנים הנקראים corporate bonds, אג”ח מוניציפאליים הנקראים municipal bonds.

שוק הסחורות – the commodities market
שוק הסחורות, ההופך פופולארי יותר בשנים אחרונות, מאפשר לשחקנים בו לסחור בסוגים רבים של סחורות שהמוכרים שבהם הם קפה, חיטה, כסף וזהב, תירס ועוד. עיקר הפעילות בשוק זה הייתה בעבר בין מקצוענים בתחום, אולם עם השנים נכנסו לתחום ספקולנטים רבים וכיום האפשרות לסחור בסחורות פתוחה בפני כל אדם.

שוק מטבע החוץ, הפורקס. The foreign exchange market
זהו השוק הגדול בעולם למט”ח, והיקף המסחר בו המטבעות נאמד בטריליונים ביום. בשוק זה נסחרים כל סוגי המטבעות הגדולים, בהם יורו ,דולר, יין, לירה אירו ועוד.

שוק הנגזרים the derivatives market
שוק הנגזרים בארה”ב תפס תאוצה גדולה בעשורים האחרונים, וכיום נסחרות בו אופציות וחוזים עתידיים. הוא כיום אחד השווקים הגדולים והנזילים בעולם, ומאפשר לשחקנים בו לסחור במניות ,חוזים על מדדים, סחורות, מטבעות ועוד.

מאמר זה מוגש לכם באדיבות מכללת בי-ברוקר שוקי הון.

פרטים אודות מחבר המאמר:

בי-ברוקר שוקי הון

כי השכלה פיננסית היא צורך ולא מותרות!

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/45587/מבוא-לשוק-ההון-האמריקני

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן