מסחר בנפט – האם מחיר חבית יגיע ל-120 דולר עוד השנה

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: מומחה פורקס – מסחר במט”ח

לאחר יום תנודתי, שברובו נסחר הנפט במגמת ירידה, נסגר מחיר הנפט ביום המסחר של יום שישי בעלייה קלה, בדומה לעליות הקלות שאפיינו את סיומו של יום המסחר בבורסות וול סטריט.

בכך ממשיך הנפט את מגמת העליות שהחלה ביום חמישי, כאשר מחיר החבית זינק ב-3.4%. מבחינת האינדיקטרוים המסייעים: שיפור תחזית הצמיחה של ארה”ב על ידי הפדרל ריזרב מעניק תמיכה לנפט. כמו כן, אזהרת מומחים קבעה כי מחירה של חבית נפט עשויה להגיע עוד השנה ל-120 דולר.

החוזים על מחיר הנפט למסירה באוגוסט הוסיפו 0.48 דולר, או 0.8%, וסגרו את שבוע המסחר בנפט במחיר של 62.02 דולר לחבית.

בשוק הפורקס המקומי, ממשיך הדולר האמריקאי לאבד גובה מול הש”ח, זאת בהתאם למגמה העולמית שבו נסחר המטבע הירוק. הדולר האמריקאי נקבע בירידה של 0.43% לעומת השקל, ואילו האירו התחזק ב-0.12%.

מגמה מעורבת נרשמה גם בפרסום נתוני המאקרו בארה”ב, כאשר לצד נתוני אבטלה טובים מהמשוער, פורסמו נתוני “סקר הייצור של פילדלפיה” שממצאיו אכזבו על רקע הציפיות. סקר הייצור של פילדפיה (Philadelphia Fed Survey) הינו אחד מהסקרים החשובים ביותר בכל הנוגע לנתונים תעשייתיים בארה”ב, כאשר פילדלפיה הינה עיר פועלים חשובה, בה מתקיימת פעילות תעשייתית ענפה.

ניתן לומר, אם נסקור את המתרחש בימים האחרונים בשוק הפורקס, כי שוק המט”ח העולמי הגיע ל”נקודת רתיחה” וניתן לצפות (לפחות טווח הקצר) רמת תנודתיות גבוהה בין הצמדים המובילים.

במהלך הלילה שבין חמישי לשישי התחזק הדולר האמריקאי מול המטבעות המובילים, כאשר את העליה המשמעותית ביותר רשם המטבע הירוק מול אחיו האוסטרלי (0.85%).

נראה כי המסחר במט”ח ממשיך ואף ימשיך לספק דרמות בעתיד הקרוב – יתכן ונראה רמת תנודתיות גבוהה, שבה השוק מושפע מכל בדל ידיעה. צמדים רבים (שברובם כיכב הדולר), נסחרים בטווח גדול על פני יום המסחר – מרתק ממש.

פרטים אודות מחבר המאמר:

מומחה מסחר במט”ח, Forex, מט”ח באינטרנט, חוזים עתידיים, אופציות במט”ח, מניות ועוד

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/47541/מסחר-בנפט-האם-מחיר-חבית-יגיע-ל120-דולר-עוד-השנה

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן