ניהול תיק השקעות בחו”ל

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

בעידן הגלובליזציה, אפשרויות ההשקעה הפתוחות בפני המעוניינים רבות ומגוונות מאי פעם וביניהן גם השקעות בחו”ל. כמו בכל תחום פיננסי, גם לניהול השקעות בחו”ל יש גופים המתמחים בכך, מכירים היטב את השווקים השונים, את מכשירי ההשקעה הייחודיים ויודעים כיצד להפיק את התשואה הגבוהה ביותר, בסיכון הנמוך ביותר.

ישנם כמה דגשים המבדילים בין השקעות בארץ להשקעות בחו”ל, כאשר תחילה יש צורך בחשבון בנק במדינה זרה (מקובל ביותר לפתוח חשבון נוסף בלוקסמבורג, למשל, או בשוויץ ולעתים יש צורך בסכום מינימום). כל מדריך השקעות אינטרנטי, יציין שבימים של חוסר וודאות פוליטית וחוסר יציבות בכלכלה העולמית, מומלץ לפזר את ההשקעות השונות ולא להתמקד רק באפיק אחד, או במדינה אחת. פיזור זהיר של השקעות מקטין באופן משמעותי את הסיכון בניהול ההון האישי ומאפשר שימוש גם במכשירי השקעה ישראלים וגם בזרים כמו מוצרים מובנים וקרנות גידור.

בנוסף על היתרונות הברורים של ניהול תיק השקעות בחו”ל, כמו האפשרות להחזיק חשבון בנק הידוע רק למשקיע (כמובן, יש חובת הצהרה ותשלום מסים כנדרש), קיים גם פטור ממס רווחי הון, מה שמגדיל למעשה את ההשקעה, לעומת השקעה בסכום זהה שהייתה מתבצעת בארץ. קיימת גם חשיפה למטבעות ואפשרויות השקעה במט”ח בהיקף ובתנאים שאינם זמינים בארץ ואין צורך בחדרי מסחר ובהוצאות נוספות.

ניהול תיקי השקעות בחו”ל חשוב לבצע דרך בית השקעות המתמחה בדבר, בעל ניסיון של שנים בתחום, שיכול לבצע במהירות ובמקצועיות צעדים קריטיים כמו פתיחת חשבונות, ניהול סיכוני מטבע חוץ, התאמה לפעילות פרטית ועסקית של הלקוח, להמליץ ולבחור ניירות ערך ואגרות חוב ברחבי העולם – כל זאת, תוך היכרות מעמיקה ומקצועית עם השוק העולמי, גם בהשוואה לשוק הפיננסים המקומי.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן