סערה בשוק הקריפטו – מה גורם לצניחת ערך הבטיקויין?

סערה בשוק הקריפטו - מה גורם לצניחת ערך הביקויין?

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

בשבוע האחרון הביטקויין רושם ירידות דרסטית בערכו, המצב נובע ממפר התרחשויות במרחב (בעיקר הדיגיטלי), אך גם במדיה הממוסדת, מטבע הביטקויין, למרות שנותיו בשוק – עשיין מבוסס על ספקולטיביות. קרי: הוא נתון לרכבת ההרים שמייצרים פורים ופלטפורמות לשיתוף מידע כאלו ואחרות.

הרומן של אילון מאסק עם הביטקויין

אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על צניחתו של הביטקויין היה כמובן הצהרתו של אילון מאסק לבי העניין שחברת הרכב בבעלותו “טסלה”, תפסיק לכבד ביטקויין, מכיוון שהוא הגיע למסקנה כי הסביבתיות של המטבע, קרי: צריכת החשמל בהם משתמשים לכריית המטבע הקריפטוגרפי, הינה עולה על ערכו לחברה.

מה שמאוד תרם לבאזז סביב מטבעות קריפטוגרפיים, היתה ההופעה של אלון מאסק בשבוע שעבר בתוכנית SNL (מקבילה לארץ נהדרת שלנו), שבה הוא אמנם הצהיר בצורה הומוריבטית, אך מערייצ הקריפטוגרפיה לקחוה את קשה – הונאה (בלשון התסריט).

צפו בוידאו:

עוד לגבי מטבעות קריפטוגרפיים: מייסד האיתריום – ויטליק בוטרין, מייסד אתריום, תרם מיליארד דולר במטבעות דיגיטליים שקיבל במתנה אפילו ללא ידיעתו. כאשר הבולט ביניהם הוא SHIB. כתוצאה מכך רשם המטבע 40% ירידה בערכו.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן