סקירה כללית על מכשירים משוק ההון לשבוע הראשון של 2010

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מדד דאו-ג’ונס
הרבה לא קרה במהלך שבוע המסחר החולף. שוב ממשיכה אותה “נדנדה” ארוכת זמן, שוב נעשה גם בשבוע החולף ניסיון (חוזר בפעם המי יודע כמה…) לפרוץ את קו ההתנגדות (ששוב, כרגיל, נכשל), בעוד שלאחריו מצאנו ירידות חדות של שער המדד, אם כי הוא פרץ את קו המגמה העולה ואף סגר תחתיו. כשמוסיפים לכך את העובדה שהמומנטום לעליות יורד, שמחזורי המסחר לכיוון מעלה הולכים ומתאדים, וכמו-כן מופיעה סטייה דובית באשר לעליות – יותר ויותר מתעוררים הסימנים שהולך להיות מהלך של שורט. עם זאת, יש לזכור שעדיין הכול יכול לקרות, היות שבסופו של דבר ממשיך “המשחק” שבין קו ההתנגדות ולקו התמיכה. עד שאחד מקווים אלו לא ייפרצו – לכאן או לכאן – כדאי להמשיך ולבחון שוב ושוב את תמונת המצב, אך מומלץ שלא “להירדם”, היות שכאשר אחד מקווים אלו ייפרץ – ככל הנראה יהיה מדובר בפריצה משמעותית.

נאסדק 100
כפי שנמסר בסקירה הקודמת הצפי שתהיה בלימה במסחר במדד אכן באה לידי ביטוי במהלך שבוע המסחר החולף. אנו מוצאים כמה ימי מסחר שכמעט “עומדים במקום”. עם זאת כנראה שאנו עומדים לפני אותו גל ירידות שנצפה כבר כמה שבוע קודם לכן, שכן הניסיונות החוזרים ונשנים להעלות את רף המחיר (ארבעה ניסיונות בארבעה ימי מסחר רצופים !!!) משבוע המסחר הקודם נכשלו (כולם!). העליות החדות של כמה ימי מסחר רצופים שנצפו קודם לכן אמורים ככל הנראה לבוא לידי מימוש. האינדיקאציות לכך גם מקבלות את ביטוין בסטייה דובית באינדיקאטורים, בנפח מסחר הולך וקטן, כמו גם במומנטום לעליות שהולך ונחלש. אין לראות בכך את סיומה של המגמה השוורית במדד זה, אלא לעת עתה רק הליך של מימוש ותיקונים בלבד, שיכול בינתיים להניב גם הוא מתח רווחים נאה, לצד העליות שככל הנראה תתרחשנה בהמשך, אם כי כמובן כבר מדובר בשלב ובטווח הזמן המאוחרים יותר.

מדדים עולמיים מבית פורקס פרוז, פורטל מסחר במט”ח
הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ”ל חברת “מעוף פיננסי” www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר בפורקס בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט”ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של “אחד על אחד” באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.

אזהרה: אין במובא משום המלצה לרכוש מכשיר השקעה פיננסי כלשהו או לסחור בהם. כמו-כן, אין במובא משום ערובה להצלחה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד. חשוב להדגיש שמסחר בשוק ההון נושא פוטנציאל רווח גבוה, אך גם טומן בחובו סיכון רב.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן