4400 יחידות דיור יתווספו לקריית עקרון – תכנית רשות מקרקעי ישראל אושרה

קרית עקרון צפון מזרח. הדמיה: ארמון אדריכלים.

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

התוכנית להקמת רובע המגורים החדש בהיקף של 4.400 יח”ד בצפון מזרח קרית עקרון אושרה ע”י הותמ”ל. התוכנית מהווה התפתחות אורבנית טבעית של קריית עקרון למען צמיחה והתפתחות של הישוב הקיים.

תכנון השכונה החדשה בקרית עקרון בא לתת מענה לביקושים הגוברים באזור המרכז ומהווה דוגמא להתרחבות טבעית של אזורי הביקוש הן בשל עליית מחירי הדיור אולם לא גם בעקבות התפתחות האזור ובפרט ההתפתחות קרית עקרון.

קרית עקרון צפון מזרח. הדמיה: ארמון אדריכלים.
קרית עקרון צפון מזרח. הדמיה: ארמון אדריכלים.

הרובע החדש תוכנן כדי מתוך כוונה לשמר את אופיו הייחודי של הישוב ועל כן גובה בינוי המוצע בו נע בין מבנים בני 4–11 קומות. מאידך תוכנן הרובע החדש מתוך תפיסה מתקדמת הכוללת עירוב שימושים של מגורים עם חזיתות מסחריות, חיבוריות להולכי רגל ושבילי אופניים בשטחים ציבוריים אשר מלווים את השכונה לאורכה. שילוב זה יצור שכונה מודרנית וחדשנית אשר תתחבר אורבנית יחד עם הישוב כולו באופן מלא.

התוכנית נערכה כהרחבה של הישוב הקיים תוך הכרה ביתרונותיהן של השכונות הותיקות בישוב ומתן דגש ליצירת חיבור למרקם העירוני הקיים באמצעות שדרה ירוקה ממזרח למערב.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן