רה”מ נתניהו: נחתם פרוטוקול הבנות בנקאי ופיננסי בין ישראל לאמירויות

רה"מ נתניהו: נחתם פרוטוקול הבנות בנקאי ופיננסי בין ישראל לאמירויות

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

במסגרת הסכם השלום המבשיל ממש בימים אלו עם דובאי, פרסם היום רה”מ בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו על חתימת הסכם בין המשלחת הישראלית לאמו דאבי לבין נציגי איחוד האמירויות, במסגרתה ישתפו המדינות פעולה בתחומי הבנקאות והפיננסים.

ישראל פורצת דרך לקראת שיתוף פעולה עם המדינות מהעשירות בעולם ורוויות המשאבים, הן בתחומי רגולציה על העברת כספים והן בתחומי השקעות הון בין המדינות. הפוטנציאל,  או יותר נכון הדלת שנפתחת כרגע בפני המדינות הינה בעלת פוטנציאילת עצום.

ראש הממשלה נתניהו כתב בעמוד הפייסבוק שלו: ” אני מברך על ההבנות הראשונות שנחתמו באבו דאבי, ההבנות יסייעו לנו לקדם, שקעות הדדיות ושיתופי פעולה נרחבים. נודיע בקרוב על הסכמות נוספות בתחומי התעופה, התיירות, המסחר ועוד”.

נתניהו מכריז על שיתוף פעולה פיננסי ובנקאי בין ישראל לאמירויות. צילום מסך.
נתניהו מכריז על שיתוף פעולה פיננסי ובנקאי בין ישראל לאמירויות. צילום מסך.

כלכלת איחוד האמירויות הינה מהחזקות בעולם, מדינות כמו אבו דאבי ודובאי עומדות כיום על תמ”ג לנפש של: 70,371$ (11 בעולם). וכנראה שהפוטנציאל והאפיקים הכלכליים שנפתחו כעת גם בפני הישראלים וגם בפני תושבי איחוד האמירויות הינם אינסופיים.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן