רשות התחרות נגד אפליקציית התשלומים “ביט” של בנק הפועלים

רשות התחרות נגד אפליקציית התשלומים "ביט" של בנק הפועלים

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

בהודעה שפרסמה רשות התחרות, ממליצה הרשות לפתוח את הרשת להעברות תשלומי P2P בין יישומונים, שכן הרוב המכריע של העברות כספים בין אנשים פרטיים כמיום מתבצע ע”י אפליקציית “ביט” BIT של בנק הפועלים.

עפ”י ההחלטה שמסרה רשות התחרות: “תחום יישומוני התשלום בין יחידים עובר התפתחויות משמעותיות בשנים האחרונות, ובאופן טיפוסי לפלטפורמות דיגיטליות, התחרות בו צפויה להתכנס למבנה שוק של מנצח יחיד (“Winner takes all”) – יישומון ביט. תוצאות המחקר הצביעו על כך שביט כמעט והשתלטה על כל ההעברות הרגילות בין יחידים ביישומונים (העברות שאינן כוללות העברות קבוצתיות והעברות עסקיות).”.

לדברי הרשות בהיעדר אפשרות להעברות P2P בין אפליקציות, יכול להיווצר מבנה רשת אשר מכוון בסופו של דבר אל מנצח יחיד בתחרות, כאשר מדובר בעניין של זמן בלבד.

הרשות סבורה כי במצב של “מולטי-הומינג” (ריבוי אפשרויות), יתקינו המשתמשים מספר אפליקציות, הן בשל מגבלות של אפליקציות כאלו ואחרות, והן מבחינת הפונקציונליות שלהם (למשל העברות קבוצתיות של פייבוקס).

לכן ממליצה הרשות להגביר את הקישוריות בין יישומי התשלום והעברת הכספים השונים P2P.

 

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן