אושרה תוכנית רמ”י להקמת שכונה חדשה על שטח שדה התעופה בהרצליה

אושרה תוכנית רמ"י להקמת שכונה חדשה על שטח שדה התעופה בהרצליה

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

תכניתה של רשות מקרקעי ישראל במתחם שדה התעופה הרצליה שעתיד להתפנות הכוללת 1,940 יחידות דיור ו-350 יחידות דיור מוגן, 33,000 מ״ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה וכן שטחים פתוחים בהיקף של 34,000 מ״ר אושרה היום על ידי הותמ”ל.

שרת הפנים, איילת שקד: “מדובר בתוכנית משמעותית אשר מוסיפה 1,940 יחידות דיור בלב אזורי הביקוש”
יעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל : מדובר בתוכנית משמעותית אשר מטרתה לספק את הביקושים הגבוהים לדיור במחוז תל אביב ובעיר הרצליה בפרט. התכנית חלה ברובע חדש במקום שדה התעופה שעתיד להתפנות ומעניקה לצד תכנון מגורים איכותי מוטה תחבורה ציבורית, שטחי מסחר ומרחב ציבורי רחב הכולל פארק עירוני לשימוש תושבי העיר.


הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הותמ”ל), בראשות עו”ד שלומי הייזלר, החליטה לאשר היום (ראשון, 25.7.21) תוכנית מפורטת להקמת שכונת מגורים (‘קריית מסלול’) במתחם שדה התעופה הרצליה שעתיד להתפנות.


התוכנית הינה על שטח כולל של 176 דונם והיא כוללת 1,940 יחידות דיור בתמהיל מגוון ו-350 יחידות דיור מוגן. אופי הבינוי כולל מבני מגורים בני 8-27 קומות ובמגדל נוסף בן 40 קומות שיוקם בסמוך לכניסה לתחנת המטרו. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת 33,000 מ״ר עבור שטחי מסחר ותעסוקה וכן שטחים פתוחים בהיקף של 34,000 מ״ר, בהם פארק עירוני שיתפרס על שטח של 21,000 מ”ר שיוקם במרכז התוכנית המשמר את תוואי מסלול ההמראה ההיסטורי.

אושרה תוכנית רמ"י להקמת שכונה חדשה על שטח שדה התעופה בהרצליה
אושרה תוכנית רמ”י להקמת שכונה חדשה על שטח שדה התעופה בהרצליה

כמו כן, התוכנית שמה דגש על מרחב ציבורי איכותי וכוללת בין השאר הקמת מדרכות רחבות ושבילי אופניים תוך מתן עדיפות להולכי רגל ולמשתמשי התחבורה ציבורית. בקומות הקרקע של מבני המגורים שיוקמו בצירים הראשיים, תוכננו חזיתות מסחריות ליצירת מרחב עירוני פעיל.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן