10 הצעדים ליציאה מהמינוס

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: בת אל אוקרט

עקוב אחרי הצעדים הבאים ואני משוכנעת שתוכל להיצטרף לכל אלו שכבר עשו זאת בעזרתינו!

1) כצעד ראשון עליך להפנים כי אכן אתה נימצא במינוס והוא ילך ויגבר עם הזמן ואיתו גם הריבית שהבנק גובה עליו ואם תקרע את החשבונות לתשלום או תתעלם מהם הם לא ממש יעלמו.

2) צעד שני הוא להתחיל לאסוף את כל הניירת שקשורה להוצאות וההכנסות של משק הבית שלך

3) עשה סדר ! מיין כל תחום בניפרד ולפי תאריכים כשהחשבון האחרון בראש הערימה. לדוגמא: כל החשבונות של חברת החשמל יחד כשהחשבון האחרון בראש הערימה והכי ישן בתחתית הערימה.

4) עתה תייק כל נושא תחת חוצץ ניפרד וככה נוכל להתחיל ליראות מה יוצא וכמה בממוצע שנתי או רבעוני.

5) חשב בכל תחום את ממוצע ההוצאות בו לדוגמא :ותרשו לי להישאר עם חברת החשמל החביבה –כל 4 החשבונות יחד ואז חלקו ב4 וזה מה שיורד בפועל מחשבונך בממוצע ב8 החודשים האחרונים-ז”א חודש כן וחודש לא- החשבונית שלהם היא כמובן דו חודשית…

6) אחרי שחישבת בכל התחומים את ההוצאות, סכם את כל ההכנסות שלך והחסר מהם את סך ההוצאות הממוצע של כל התחומים יחדיו ותרשה לי להניח שיש כאן גירעון אלא אם כן מצבכם ממש טוב או שבמיקרה שכחת להכניס את קטגוריית ה”שונות” (כגון :מסעדותביגודהשלמות מזוןאירועים וכו’)

7) עכשיו נסה להבין איפה אתה מתחיל לקצץ ולא אל תגיד שיש דברים שהם חובה-MUST! כי חטיפים אף אחד לא חייב גם לא כספית וגם לא בריאותית ועם 5 חטיפים בלבד ניתן לקנות 4 ק”ג של ירקות בריאים ומזינים וגם לא חייב לשלם הון לחברות הסלולר וכו’.

8) עתה עמוד מול אדם אחר שהוא יכול להיות משפחה או חבר או מאמן אישי מקצועי המתמחה בתחום והיתחייב על מה שאתה הולך לקצץ ושינג’ס לך אם אתה תחזור לסורך שוב ,כי בינינו זה בטח ידחק בעוצמה רבה לנקודה נידחת בראשך…

9) אם אתה עדיין עוקב סימן שזה משהו שאתה באמת רוצה ולכן כטיפ קטן לפני אחרון אני ממליצה על אימון אישי טלפוני –במחיר נוח יותר במקום מיפגש פנים אל פנים לעמידה בהיתחייבות הזו וכדי שלא תחזור לנקודת הפתיחה אחרי כל העבודה שהקדשת ושילווה אותך בכל שלב ושלב .

10) ואחרון חביב נשום עמוק ונסה לברר מה יותר עדיף לך כתוכנית קדימה האם להתחיל לקצץ בהוצאות עד לפחות מההכנסות או להתחיל להגדיל הכנסות אם זה ע”י שעות נוספות או חיפוש משרה אחרת או יזמות או קידום או אפילו העלאה-כן כן פעם בכמה זמן זה מגיע לך במידה שאתה תורם את חלקך כראוי.

11) צעד בונוס! חובה בכל בית תוכנית חיסכון למען הוצאות לא מתוכננות ותוכניות יעודיות לרכישה גדולה במיוחד או אפילו רכישות קטנות במקום בתשלומים!

בטוחה בהצלחתך בצימצום המינוס

בת אל אוקרט

ממפתחות לחיים

פרטים אודות מחבר המאמר:

בת אל אוקרט הינה מאמנת אישית וקהילתית משלבת דימיון מודרך ,גרפולוגיה ועוד טכניקות מתקדמות נוספות שבפועל גורמות להיתקדמות מהירה הרבה יותר בחיי המאומנים היא גם מנהלת את מפתחות לחיים שחזונה הוא שירות מעולה ,מקצועיות גבוהה ,מחירים סבירים ושעות קבלה נוחות .

לפרטים:072-2335331 או 057-4717777

ניתן תמיד לגלוש לאתר הבית:www.coacherkey.com

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/43735/10-הצעדים-ליציאה-מהמינוס

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן