6 סיבות מדוע עדיף שלא לנהל תיק השקעות לבד?

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

נכתב על ידי: יואב ברנזון

6 סיבות מדוע עדיף שלא לנהל תיק השקעות לבד? / מאת יואב ברנזון

(1) כי זה פוגע באופן חמור באיכות החיים

ניהול תיק השקעות באופן עצמאי, ולא משנה כמה כסף שמתם בו, פוגע באיכות החיים שלכם משום שהבורסה היא גרף של עליות וירידות וכמעט כל מי שמנהל תיק השקעות בעצמו הופך את חייו לגרף דומה של עליות וירידות, כלומר כשהבורסה עולה הוא במצב רוח טוב וכשהבורסה יורדת הוא בשפל.

(2) כי בית השקעות תמיד יהיה בעל מומחיות גדולה משלכם

בית השקעות מקצועי הוא תמיד בעל מומחיות והבנה גדולה משלכם במניות, בבורסה, במגמות ובתרחישים אפשריים. המקצוע בו אתם מתמחים אינו השקעות, ולכן בסופו של דבר עדיף לכם להפקיד את תיק ההשקעות שלכם בידיים מקצועיות בדיוק כפי שלא תמליצו לאנשים אחרים לעשות במקומכם את העבודה המקצועית שאתם יודעים לעשות מעולה כי אתם תמיד תדעו לעשות אותה טוב בהרבה מהם.

(3) כי העלויות שלכם תמיד יהיו יקרות יותר משל בית השקעות

בית השקעות גדול מקבל הנחות משמעותיות בעמלות המכירה והקנייה שלו, בעוד אתם כסוחרים קטנים תשלמו על כל פעולה בתיק ההשקעות שלכם בכסף מלא, מה שיפגע כמובן בשולי הרווח שלכם.

(4) כי השוק היא בלתי צפוי תמיד לא משנה מה למדתם וקראתם

לא משנה מה אמרו לכם או באיזה בית ספר להשקעות למדתם – שוק ההון הוא שוק בלתי צפוי וגם הגדולים, הוותיקים והמומחים אינם יודעים לצפות את כיוון השוק. מה שהם כן יודעים הוא לבצע מדיניות השקעה חכמה, מגוונת ומוגנת, ואת זה אתם אינכם יודעים לעשות טוב כמוהם.

(5) כי בניהול תיק ספקולטיבי הסיכוי שלכם להפסיד הוא קרוב ל-100%

אם אתם מנהלים בעצמכם תיק השקעות ספקולטיבי בניסיון להשיג רווח שנתי של 20, 30 או 50 אחוזים – קרוב לוודאי שאתם תפסידו את כל כספכם משום שסיכויי ההפסד שלכם שואפים ל-100%. יש הבדל אדיר בין השקעה לספקולציה – השקעה היא שיטה מסודרת ומקצועית להפיק רווח קבוע ומוגדר על פני שנים רבות ואילו ספקולציה היא ניסיון חובבני ונואש להשיג רווח מהיר מאוד דרך זיהוי אפשרויות רגעיות, מטעות ושבריריות.

(6) כי בניהול תיק זהיר אין לכם שום יתרון על פני תיק השקעות

בניהול תיק זהיר עם רווח של 5% עד 7% בשנה אין לכם שום יתרון על פני בית השקעות גדול ומקצועי, ולכן אם אתם רוצים לנהל תיק השקעות זהיר עדיף לכם להפקיד את כספכם בידי בית השקעות שלו את יש הכלים ואת המומחיות להשיג לכם את התשואה הזהירה הזו ולהבטיח אותה למשך שנים רבות.

וטיפ לסיום: כל אדם מתמחה בתחום מסוים. מי שחושב שהוא יכול להצליח בבורסה “על הדרך” ומקביל לעסוק בקריירה אחרת פשוט טועה. אם השקעות אינן המקצוע היומיומי שלכם – השאירו את ניהול תיק ההשקעות שלכם בידיים מקצועיות.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm – שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי – חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים “רגילים” שלא עברו תכנות.

מקור המאמר: מאמרים.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן