הדרך למציאות כלכלית משופרת

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מושגים מהעולם הפיננסי הם דיירי קבע במציאות היום-יומית וכולנו היינו רוצים להבין מי זה הדאו ג’ונס הזה שיש לו מדד כל כך חשוב ולפי מה נקבע שער הדולר. אבל אם גם אנחנו לא גאונים פיננסים, אנחנו עדיין יכולים לשלוט במציאות הכלכלית הפרטית שלנו ולשפר אותה, לא רק על מנת לצאת מהבוץ, אלא גם על מנת לצבור חסכונות.

ההנחה שרק בעלי הון יכולים להיות משקיעים היא שגויה ולמעשה כל אחד הוא משקיע פוטנציאלי, כאשר גם החסכונות להם מופקדים סכומים שונים מהשכר החודשי שלנו – פנסיה, קופת גמל ועוד – הם סוג של השקעה. עם קצת הכוונה נוכל לבחור במסלולים המתאימים למצבינו הפיננסי ולראות רווחים שיאפשרו לנו לגמור את החודש וגם להיות רגועים לגבי העתיד.

בהנחה שלא סיימנו אתמול את לימודי מנהל עסקים ושוק ההון, כדאי לפנות לאנשי מקצוע בתחום, העוסקים בייעוץ השקעות, ניהול קרנות נאמנות, קופות גמל, מט”ח, אג”ח וכן הלאה. במסגרת אותו גוף מקצועי, נוכל לקבל גם המלצות לגבי אפיקי השקעה נבונים וזהירים שיבטיחו רווחים לטווח ארוך וגם ליווי בהמשך הדרך.

אל מול האפשרות להגדיל את ההכנסות והחסכונות, הפיתוי לצאת לדרך כמשקיעים בכוחות עצמינו הוא גדול ויכול להיות שאפילו נזהה הזדמנות טובה, אבל רוב המשקיעים המתחילים נוטים לעשות טעויות גדולות ולהפסיד כסף ועדיף שלא לקחת סיכונים מיותרים.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן