ניהול תיקי השקעות באינטרנט

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

ניהול תיקי השקעות הוא אחד התחומים המרכזיים והחמים בעולם ההשקעות, הבורסה והפיננסים. אנשים רבים מחזיקים כיום בתיקי השקעות, לא רק עשירים או אנשי עסקים למיניהם – גם אנשים רבים ורגילים, אשר בוחרים לנסות ולהשקיע את חסכונותיהם בצורה חכמה ומשתלמת, אשר תניב עבורם תשואה גבוהה יותר מזו שמציעים להם הבנק או תכניות חיסכון שונות.

בעוד יש הרבה מאוד מה ללמוד על מנת לנהל באופן מוצלח ונבון תיק השקעות כזה או אחר, חשוב ללמוד גם כיצד לנהל אותו מבחינה טכנית. כיום, באמצעות הטכנולוגיה הקיימת בכל פינה בעולם, אתם יכולים לנהל את תיק ההשקעות שלכם בכל שעה ומכל מקום בעולם, באמצעות האינטרנט כמובן.

הרשאת משתמש, קניית דומיין בעברית ועוד – ניהול תיק ההשקעות ברשת

כעיקרון, על מנת לנהל באופן שוטף את תיק ההשקעות שלכם באמצעות האינטרנט, תצטרכו ללמוד מעט את הכלים עימם עובדים ברשת. למשל – קבלת הרשאת משתמש עבור אתרים מרכזיים שונים, דוגמת אתר הבנק עימו אתם עובדים, אתר הרשות לניירות ערך ועוד. מרבית הבנקים מציעים כיום את האפשרות לבצע מגוון רחב ביותר של פעולות פיננסיות באמצעות אתר האינטרנט שלהם, החל מהעברות בנקאיות ועד ביצוע פעולות רבות ושונות בתיק ההשקעות שלכם (מכירה או קנייה של ניירות ערך ואגרות חוב וכד’..).

משקיעים וגופים מסוימים אף בוחרים להקים אתר אינטרנט משלהם (תהליך הכולל קניית דומיין בעברית או באנגלית, הקמת אתר, אחסונו, תפעולו השוטף וכד’), באמצעותו ינהלו תיקי השקעות כאלו ואחרים. מדובר כאן כמובן באופציה מורכבת יותר, המיועד יותר עבור גופים המנהלים מסר גדול של תיקי השקעות עבור לקוחותיהם, דוגמת בתי ההשקעות השונים.

אך נחזור למשקיע הפרטי ה”קטן” יחסית. במקום קניית דומיין בעברית וכל הבלגאן של הקמת אתר, ניתן כאמור להשתמש בשירותים המקוונים שמציעים הגופים השונים עמם אנחנו עובדים – סניף הבנק שלנו, הרשות לניירות ערך (מולה נקנה ונמכור מניות, אגרות חוב מסוימות ועוד..). על ידי למידה מהירה וצבירת מעט ניסיון בעבודה על תיק ההשקעות שלכם באופן מקוון, תוכלו במהרה להגיע למצב בו אתם יכולים לא רק לבדוק מה מצב התיק, אלא גם לבצע בו פעולות שוטפות בכל שעה ומכל מקום.

וכאן אולי טמונה הגדולה האמיתית של ניהול תיקי השקעות באינטרנט – הזמינות. כל מי שמחזיק בתיק השקעות מורכב המכיל מרכיבים רבים ושונים, יודע כי אחד האלמנטים הקריטיים והחשובים ביותר בכל הנוגע לניהול תיק ההשקעות באופן מוצלח הוא זמינות ואצבע על הדופק – עלינו להיות קשובים להתרחשויות מרכזיות בכלכלה המקומית והעולמית, לשים לב לכל דבר שעשוי להשפיע על מניות או אגרות חוב הנמצאות בתיק שלנו ולהיות מוכנים לפעול באופן מיידי, במידת הצורך. עבור זה, כמובן שהאינטרנט הוא האמצעי המושלם – אנחנו יכולים להתחבר מכל מקום, בכל שעה ותמיד להיות מסוגלים לבצע פעולות שוטפות בתיק ההשקעות שלנו.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן