ייעוץ כלכלי להצלחה בגיוס הון

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

תועלות ייעוץ כלכלי לעסקים מניבים המבקשים לבצע גיוס הון

ייעוץ כלכלי חשוב מאוד בשביל להוביל את מדדי העסק למצויינות. ייעוץ כלכלי מאוד חשוב לעסק שהגיע לכלל ביצועים טובים וריווחיית יציבה, יחד עם זאת לא מצטיין במכלול המשתנים המקרינים באופן ישיר על הריווחיות. ההצדקה לכך נוגעת בהרבה פרמטרים ה”תורמים” כאיש אחד לביצועים בינוניים. ייעוץ כלכלי יתרום לעסקים קשת כלים לניהול פיננסי מהוקצע ופתרונות ממשיים ומוגדרים לבעיות מתמשכות. ייעוץ כלכלי מלווה בהדרכות מהוקצעות לניהול פיננסי של תזרים מזומנים נכון, תוך פיקוח והגנה על ההוצ’ והשקעה חכמה (לאחר ההצלחה בגיוס הון), בשיווק ממוקד ולא בזבזני, לצמיחה בהכנסות.

היתרונות לעסקים במצוקה קשה ההולכים לייעוץ כלכלי

כנגד מנהלי עסקים עומדים אתגרים כבדים, בעיקר בזמנים קשים בכלכלה. הקליינטים צורכים פחות, זקוקים הרבה יותר לקרדיט. כיבוד ההמחאות בהדרדרות והתחרות גוברת. ההכנסות בנסיגה. הרווחיות בירידה חדה, יתכן שנעלמה. צריך להמשיך בחיים ולא ניתן למשוך מהעסק כמו תמיד, אם בכלל. התזרים מזומנים מתדרדר. הבנקים תובעים לכווץ את הקרדיט וכל צ’ק קטן, כשבא מועד הפירעון, נעשה לבעיה משמעותית. העסק במצוקה קשה. ייעוץ כלכלי חשוב מאוד לעסקים וותיקים שמצאו עצמם במצוקה קשה. לא ייתכן לבזבז זמן. הסימנים ברורים. חשוב מאוד לנקוט צעדים, שאם לא כן המצב יורע. העסק במצב מסוכן. מעז יצא מתוק. ייעוץ עסקי – כלכלי יעשה מהעסק קל ומחוזק הרבה יותר ועם כושר תחרות מחוזק. תכונות שיושיעו את העסק מהמשבר ובימים של צמיחה כלכלית, יניבו רווחים גדולים הרבה יותר מאי פעם. יעוץ עסקי – כלכלי שקול, ניכר בעצות מקוריות. במבחן התוצאה, הכרחי עסק המצטיין בניהול פיננסי גמיש ואפקטיבי השורד בזמנים של כלכלה במיתון.

ייעוץ כלכלי – לב העניין

יועץ כלכלי יספק ייעוץ כלכלי – איך לקיים שינוי מהבסיס בשני צידי המשוואה – קיטון ההוצאה הלא משתנה וההוצאה המשתנה (מחיר המכר) ומצד שני האצת שיעור המכירות. ייעוץ כלכלי נפתח בחקר מפורט של העסק. ראשית חייבים לרומם את מצב החשבון בבנק הודות לתזרים מזומנים פוזיטיבי. הפרנציפ המוביל בייעוץ כלכלי באופן מיוחד  בהיר – לקצץ בשומנים ולא בבשר החי של העסק. לחתוך בהקצאת משאבים במנגנון התפעול, תוך השגחה על החיוני לעסק, לקיים את יעד ההתרחבות והרווחיות בטווח הביניים והרחוק. מעשית יש לקיים את האמור כאן בהמשך : להקפיד על אופן ביצוע קבלת מפרט הזמנה. הזמנה לא תצא לפועל ללא קבלת תשלום למפרע. במקרה שמדובר במוצר מדף (היה בסטוק) ניתן לקבל את התשלום בתזמון האספקה. ישנם חובות לקליינטים ? בעדיפות עליונה – קבלת תשלום. גם בעלות של פריסת ההתחייבות בתשלומים. הקליינט יקנה מטבע הדברים אצל הקונקורנטים, היות והוא מוכרח. בשל כך העניין בגביה גדול פי שניים – העשרת הקופה ואפילו אי אובדן הלקוח. לא רצוי לפרוע התשלום לספקים במטבע קשה, כי אם בעסקת ברטר. ביצוע מושכל של העיקרון משיג שתי פרגיות בבת אחת – חסכון בהוצאה על הרכש וגם גאות במכירות. מומלץ מאוד למכור מה שלא הכרחי – מסטוק ועד מערכות ומכונות. לא מעט כסף יכנס לחשבון בנק. חלל רב ערך יתפנה. זה הזמן לספור את הסטוק ולבחון אותו בשבע עיניים. הכרחי שתהיה הלימה בין נפח המלאי למחזור המכירות החזוי. יש להותיר בסטוק רק את מה שימכר מהר – מלאי המתמלא מחדש לעיתים קרובות ולא ממתין על המדף. זה צעד שיזרים מזומנים לחשבון בנק וגם יצמצם את הוצאות המימון בקורלציה לצמצום הסטוק.

קיטון הוצ’ שכר

לשכלל וליצור התאמה בין מודל השכר וההטבות למודל העסקי (עדיפה מלאכה בקבלנות). לכווץ את כמות שעות העבודה של העובדים ובוודאי לא להצטרך שעות מעבר לבסיס. אפשר לשקול פיטורים של עובדים שתועלתם שולית (נחוצה בחינה מנומקת. לא להיות מושפע ממצג שווא, שהרי הפרודוקטיבים עובדים בקר רוח) ואף הפחתה במשכורות של הצוות העיקרי. השקולים יבינו וילכו עימך קדימה. קיראו את כל האנשים כגוף אחד למנוע בזבוז של מים, חשמל, דלק, סלולר וטלפון. להביא לחסכון אפילו בעלויות של נייר , עטים, טונרים וכו’. ייעוץ כלכלי יתייחס מן ההכרח לניהול הספקים. לבחון פעם נוספת את התנאים ולחתור לתנאי העבודה טובים יותר במכלול המדדים – מחיר (מה נכלל במחיר ? ), אשראי יחד עם תנאי התשלום, כמות מיזערית, אחריות, שירות, מדיניות החזרת סחורה, וכו’. לבצע משא ומתן עם ספקים קונקורנטים. לא ייתכן לסגת. חיוני לחפש ולמצוא תנאי התקשרות טובים יותר יחסית לעבר. ייעוץ כלכלי יקבע נוהלים לבקרה תקציבית. ניהול תקציב משמעותו להקפיד על מסגרת התקציב, שהוקצה לטובת כל סעיף של הוצאה קבועה (יחד עם משכורות), שהתחשבו בו בימים עברו, לכשעמלו על הכנת תוכנית עסקית. כך יש לנהוג ביחס לכל סעיף של הוצ’ משתנה – הוצאה (כולל משכורות) המצוייה בפרופורציה להיקף המכירות. אין להסתפק בנטילת ייעוץ כלכלי מיועץ כלכלי או יועץ עסקי להבראת חברות. מאוד חשוב לשמור על אמונה שיהיה טוב. חשיבה יזמית וכושר מוכנות, לביצוע שלל ההמלצות שתקלטו, המה שיחרצו גורל.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן