דגשים חשובים לגבי תיק ההשקעות

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

כאשר אנחנו באים לפתוח תיק השקעות, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלנו, אנחנו נמצאים במצב מאוד מבלבל. לרוב אנחנו בכלל לא בקיעים בכל נושא ניהול תיקי ההשקעות. חוסר הידע שלנו והבלבול שאנחנו נמצאים בו, הופך אותנו חשופים לשלל תרמיות מצד מנהלי תיקי השקעות שרלטנים. על מנת להימנע מעוגמת נפש, חשוב מאוד שנבצע שיעורי בית לגבי בית ההשקעות אשר אצלו אנחנו מתכוונים להשקיע.

תבצעו סקר שוק ותחקיר על בית ההשקעה

הדגש הכי חשוב בבחירת תיק ההשקעות, הוא בחירת בית ההשקעות. על מנת שנוכל לקבל את מלוא הפוטנציאל של ההשקעה שלנו, בלי לקחת יותר מידי סיכונים, חשוב שנבחר בבית השקעות מקצועי ואמין. על מנת לבחור בבית השקעות כזה, אנחנו חייבים לבצע תחקיר ואמין וסקר שוק בדיוק כמו שאנחנו עושים לפני בחירת קורס פסיכומטרי או קניית מכונית היברידית חדשה. במהלך ביצוע התחקיר חשוב שנברר פרטים לגבי תיקי ההשקעות באופן כללי, בכל הנוגע למושגים חשובים שכדאי לנו לדעת והאם בכלל כדאי לנו להיכנס לתחום. בנוסף לכך כדאי שנקבל המלצות מצד חברים ומכרים, לגבי בית השקעות אמין ומקצועי. אחרי שקיבלנו רשימה של המלצות, נוכל לבדוק את פרטים לגבי כל בית השקעות באינטרנט. באינטרנט נוכל בקלות לבצע סקר שוק, בו נוכל למצוא את המחירים המקובלים אותם גובים בתי ההשקעות. בנוסף לכך באינטרנט נוכל לקבל המלצות אובייקטיביות מלקוחות קיימים לגבי כל בית השקעות שקיים ופסקי דין מהעבר וההווה שמראים על אמינות בית ההשקעות. אמינות בית ההשקעות, היא אחד מהדגשים הכי חשובים שאנחנו חייבים לבדוק היטב לפני סגירת העסקה.

תבחרו בית השקעות שקוף ואמין

מידי פעם אנחנו רואים סרטים בהם אדם עשיר נופל מנכסיו, בגלל שהרואה חשבון שלו או מנהל תיקי ההשקעות שלו ברח אם כל כספו. הדבר הזה לצערנו לא קורה רק בסרטים הוא קורה גם במציאות, תוכלו להיתקל בכתבות רבות על מקרים כאלו, הרי מהיכן אתם חושבים שהתסריטאים שואפים את ההשראה שלהם אם לא מהמציאות. מכאן כדי לא ליפול על מנהל תיק השקעות שרלטן, חשוב מאוד לקבוע פגישה עם כל אחד ממנהלי תיקי ההשקעות שאתם חושבים להעסיק ולא להסתמך רק על עיצוב לוגו יפה שמופיע בכרטיס הביקור שלהם. במהלך הראיון חשוב שתבחנו את האישיות של מנהל ההשקעות, האם הוא נראה לכם מספיק אמין? האם הוא נראה לכם מספיק מקצועי? האם הוא חושף בפניכם את כל האפשרויות אליהם הגעתם במהלך ביצוע התחקיר או שהוא מסתיר מימכם דברים? חשוב מאוד שבמהלך ההחלטה הסופית, בנוגע לבחירת מנהל תיק ההשקעות הרצוי לכם, תשתמשו באינסטינקטים שלכם ובתחקיר שבצעתם, על מנת לקבוע מי מבין כל המועמדים הוא הראוי ביותר, האמין ביותר והמקצועי ביותר, כדי לנהל את תיק ההשקעות.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן