טווח השקעה מומלץ

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

אחת מההגדרות הכי חשובות, שכל משקיע מתחיל חייב להכיר היא טווח ההשקה של תיק ההשקעות. לרוב מדובר בטווח השקעה קצר או ארוך, כאשר מדובר למעשה במסגרת הזמן בה אתם מעוניינים להשקיע ולהגיע לרווחים הרצויים. כמובן שיש הבדל מהותי בין השקעה לטווח קצר לבין השקעה לטווח ארוך.

טווח השקעה על פי מטרת ההשקעה

בדומה להשקעה פיזית בחוג פילאטיס, יש הבדל בין השקעה לטווח ארוך לבין השקעה לטווח קצר. בפילאטיס ככל שאתם משקיעים יותר מאמץ פיזי לטווח ארוך, אתם זוכים לקבל את עיצוב הגוף אליו שאפתם, אבל בשביל לשמור עליו באותו מצב אתם חייבים להמשיך להשקיע באימון לטווח ארוך. לעומת זאת אם אתם עומדים להתחתן ואתם מעוניינים לזכות בעיצוב הגוף המושלם באופן מיידי, אתם נוטים להשקיע בחוג לטווח קצר, עד שאתם זוכים לעיצוב הגוף המבוקש לחתונה. לרוב באמת מדובר בהשקה לטווח קצר, אחרי החתונה אתם לא חוזרים לחוג ורוב הסיכויים שאתם חוזרים למצב הגופני הקודם מהר מאוד. אותו דבר גם אם תיק ההשקעות שלכם, השקעה לטווח קצר שונה מהשקעה לטווח ארוך במבחר היבטים שמשפיעים ישירות על אופי תיק ההשקעות שלכם. אם לדוגמא אתם מעוניינים לקנות דירה, יאכטה או לטוס מסביב לעולם אתם לרוב תבחרו להשקיע בהשקעה לטווח קצר. כלומר תבנו תיק השקעות מוגדר בזמן אותו תרצו לפרוע אותו, כאשר המטרה הסופית היא להגיע לסכום המבוקש עד מסגרת הזמן הזו. לכן רוב ההשקעות יהיו בעמדות סיכון כמו מניות ואופציות, משום שעל ידם באמת תוכלו להרוויח את הסכומים הללו בטווח קצר. לעומת זאת אם אתם מעוניינים לחסוך לפנסיה, אתם תבחרו בחיסכון לטווח ארוך. כאשר אתם תהיו מעוניינים לשמור על הרווחים שלכם לטווח ארוך, לכן תבחרו להשקיע לרוב בחסכונות סולידיים עם ריבית קבוע ללא סיכון.

טווח השקעה על פי גבול רף הסיכון

אחרי שהחלטתם אם אתם מעוניינים לבצע השקעה לטווח קצר או ארוך, חשוב מאוד לקבוע את רף הסיכון שאתם מוכנים לקחת בהתאם. אם אתם מעוניינים לקנות דירה ועל כן אתם מבצעים השקעה במסגרת טווח קצר, חשוב שתבינו שרף הסיכון הכספי שלכם צריך להיות גבוהה. משום שתהיו חייבים להשקיע למניות ואופציות, המהוות סיכון גבוהה להפסד אבל מצד שני תוכלו להרוויח אתם את הסכום הדרוש במסגרת הזמן שהקצבתם ואפילו לפני. כמובן שאתם חייבים לעשות בדק בית לגבי רף הסיכון שאתם יכולים לעמוד בו, כדי למנוע מצב של פשיטת רגל. אם אתם עומדים לבצע השקעה לטווח ארוך עבור הפנסיה, אתם לרוב קובעים לעמכם רב סיכון מינימאלי ואתם משקיעים בחסכונות סולידריים, על מנת להבטיח שהריבית תהיה ברף מסוים ולא תרד ממנו. על כל ההיבטים הללו לרוב כדאי להתייעץ עם מנהל תיק ההשקעות שלכם, על ידו תוכלו להגשים את המטרות אליהם אתם שואפים, בסיכון שאתם שואפים ובטווח הזמן בו אתם מעוניינים.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן