הדייט הראשון שלי עם מנהל ההשקעות

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

כאשר אנחנו באים לבצע השקעה רצינית בשוק ההון, על מנת לצבור רווחים. אנחנו חייבים לערוך תחקיר וסקר שוק, על שלל פרטים וגורמים, שעלולים להשפיע על גודל ההשקעה שלנו, הפסד עתידי של ההשקעה שלנו וכמובן גם על בחירת מנהל תיקי הלקוחות המושלם בשבילנו. כמו שאומרים ידע והכנה מראש, יסייעו לנו להגיע להחלטה הנכונה ויעניקו לנו הרבה כוח במהלך הבחירה.

כיצד תתכוננו לפגישה עם מנהל ההשקאות?

הפגישה עם מנהל תיק ההשקעות שלכם, היא בין אחת הפגישות הכי קריטיות, בנוגע לכל עתיד ההשקעות והרווחים שלכם. על מנת, להגיע לתוצאות הרצויות במהלך הפגישה, חשוב שתגיעו מוכנים. ההכנה הראשונית לקראת הפגישה עם מנהל תיקי ההשקעות שלכם, היא קביעת החלטות המהוות את הבסיס לכל ההשקעה כולה. נתחיל בקביעת סף הסיכון, שאתם מוכנים לקחת בביצוע ההשקעה. השקעות בשוק ההון, גם אם הן נעשות על ידי מומחה, יכולות לשאת הפסדים משלל גורמים שלא נמצאים בשליטתו של מנהל ההשקעות. במקרים בהם הבורסה קורסת בגלל משבר לא צפוי, כמו נפילת התאומים או רעידת אדמה פתאומית, לרוב מנהלי ההשקעות לא קורי עתידות, על כן הם לא יכולים לצפות את האסון. אך בגלל שאנחנו חיים בעולם דינמי, הדבר שיכול לעזור לנו במקרה זה הוא קביעת הקו האדום, אותו אתם לא מוכנים לעבור מבחינת ההשקעה בכל מצב אפשרי. בנוסף לכך כדאי שתחליטו מראש, לשם מה בעצם אתם מעוניינים לבצע את ההשקעה. האם זה לשם רכישת דירה, חברה לבדיקת ממוגרפיה, טיסה לחוץ לארץ או חיסכון עבור הילדים. כל אחת מהסיבות הללו מהוות סוג של השקעה שונה, המתחלקות לרוב להשקעה בטווח זמן קצר או ארוך, סיבה שכמובן משנה את אופי ההשקעה שלכם.

הדרך הכי טובה היא ביצוע תחקיר וסקר שוק!

אחרי שקבענו פחות או יותר את הגבול האדום שלנו מבחינת ההפסדים בבורסה, קביעת מטרת ההשקעה וכמובן איך לא, קביעת סכום המימון להשקעה. חשוב שנקפיד לבצע תחקיר וסקר שוק לגבי כל אותם דברים, על מנת שנוכל למצות את הפגישה עם מנהל תיק ההשקעות שלנו, בצורה כזו שיבין שלא כדאי לעבוד עלינו, משום שאנחנו בקיעים בחומר. בנוסף לכך, הידע שנצבור יועיל לנו להגיע להשקעה המשתלמת ביותר, בדיון אמיתי עם מנהל תיק ההשקעות. בנוסף לכך הידע שצברנו, יכול לעזור לנו לבדוק עם מנהל תיקי הלקוחות שלנו מקצועי או חסר ידע וניסיון שרק סיים את הקורס. בנוסף לכך במהלך החודשים של ביצוע ההשקעה, נוכל לפקוח עיין על מהלכי מנהל תיקי ההשקעות. חשוב מאוד שנקפיד לבחון היטב את בחירת מנהל תיקי ההשקעות המושלם עבורנו, רצוי שנעדיף לבחור את מנהל ההשקעות על סמך הידע שלו ולא רק בזכות מחיר זול לניהול התיק או עיצוב לוגו מושך, על גבי כרטיס הביקור.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן