מה עושים במקרה ובית ההשקעות פושט את הרגל ?

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

נושא ההשקעות בארץ, טמון בשלל סיכונים, שגורמים לעיתים למשקיעים למצבי לחץ וחוסר שינה. למעשה, אפשר להגיד שביצוע השקעות, הם סוג של משחק הימורים, אבל חוקי. משחק הימורים, שיכול לעלות לנו בין מאות דולרים למיליוני דולרים, בגלל השקעה לא מחושבת, נפילות בורסה כתוצאה ממשברים לא צפויים וכמובן גם פשיטת רגל מצד חברת ההשקעות. יחד עם כל הסיכונים הללו יותר ויותר אנשים כיום מתפתים לפנות לחברות השקעה, במטרה לנסות את מזלם ולזכות בסכומים נעים במהלך משחקי ההימור בבורסה. מה באמת קורה לכסף שלנו, כאשר בית ההשקות פושט רגל?

אתם יכולים לנשום לרווחה כספכם בטוח

לא משנה עם אנחנו באמצע תכנון חתונה קטנה, טיול בחוץ לארץ או מבלים את היום בעבודה, אף פעם לא נעים ואפילו דיי מלחיץ לקבל את הבשורה שבית ההשקעות בו השקעתם את מיטב כספכם בתהליך של פשיטת רגל, הרי מה עם הכסף שלכם. מצד שני אם אתם באמצע גירושים סוערים ואתם מצטערים על כך שלא ביצעתם הסכם ממון, תוכלו להתנחם בעובדה שלפחות נפילת בית ההשקעות תפגע ותשבש את תוכניותיה. הכול טוב ויפה, אך למעשה אין לכם שום סיבה לחשוש מהפסד כספי ההשקעה שלכם, משום שהכסף לא נמצא בתחום השגתו של בית ההשקעות שלכם. לא משנה כיצד אם ביצעתם את ההשקעה הבנק, העבודה או דרך חברת ההשקעות, הכסף עצמו נמצא בחשבון ההשקעות בבנק שלכם. העובדה שאתם לא מבצעים או מנהלים את ההשקעה דרך הבנק, לא אומרת שאתם לא יכולים לפתוח חשבון ניהול דרכם. מכאן שעל פי החוק, גם עם חברת ההשקעות פשטה רגל, היא לא יכולה לגשת לכספכם. הדבר מקבל חידוד על ידי הפיקוח של הרגולטור, בכל הנוגע להשגחת הטיפול של בתי ההשקעות ושמירה על זכויות המשקיעים, בכל מקרה ש פשיטת רגל.

אם החשש מכנן בכם בצעו תחקיר לפני ההשקעה

למרות שעל פי החוק, חברות ההשקעות לא יכולות לגשת לחשבונכם האישי, בכל מקרה גם כאשר לא מדובר בפשיטת רגל. הרבה מהאנשים, אשר חוששים מהאחוז האחד שיכול להוביל אותם להפסד כספי עצום של השקעתם, לרוב נוהגים לבצע תחקיר וסקר שוק מעמיק בכל הנושא. התחקיר לרוב מתחיל בביצוע מחקר, לגבי סכנות ההשקעה בשלל המוסדות הקיימים. בין המוסדות תמצאו, את הבנקים, מקומות עבודה שונים ובתי השקעות בגדלים שונים. במהלך התחקיר, כדאי שתבדקו מה היתרונות והחסרונות בהשקעה עם כל אותן חברות. חשוב שתבינו שגם אם תבחרו לבצע את ההשקעה בבית ההשקעות, תוכלו לבחור איזה בנק תעדיפו לשם ביצוע ההשקעה. בנוסף לכך אם אתם כבר בוחרים להשקיע את כספכם בבית השקעות, רצוי שתבחרו בית השקעות של חברה גדולה, בעל שם שהולך לפניו וכמובן גם ביטחון שהוא לא יפשוט את הרגל למחרת ההצטרפות.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן