ניהול תיק השקעות – יועץ השקעות

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

ניהול תיק השקעות מחייב כל יועץ השקעות להשקיע לא מעט זמן ומאמץ עבור הלקוח. לא מדובר בהתנהלות פשוטה שכן ניהול תיק השקעות דורש ניסיון ויכולת מקצועית הקשורה להבנה רבה בתחום הפיננסי. בין אם מדובר ביועץ השקעות מטעם הבנק או יועץ השקעות פרטי עליהם להיות מסוגלים לנתח אפיקי השקעות ולייעץ ללקוחות שלהם כיצד להתנהל תוך לקיחת כמה שפחות סיכונים כלכליים. ניהול תיק השקעות היא פעולה המתבצעת בשקיפות מלאה מול הלקוח ומותאמת באופן אישי לרצון והצרכים של כל לקוח וזאת על מנת להשיג את התוצאות והרווחים הגבוהים ביותר.

איך בוחרים יועץ השקעות ?

תיק השקעותעל מנת לבחור יועץ השקעות חשוב מאוד לבדוק מספר פרמטרים כמו האופן שבו בית ההשקעות מתנהל (במידה ומדובר בייעוץ פרטי ולא דרך הבנק), דמי הניהול שאנו נדרשים לשלם, אפיקי ההשקעה הקיימים, רמת הסיכון, תשואה צפויה ועוד. מאוד מומלץ לפנות אל יועץ השקעות מטעם הבנק שכן מדובר במוסדות יציבים מבחינה פיננסית שיכולים לספק שירות אמין ומקצועי לאורך זמן רב. חשוב לציין גם כי יועץ השקעות מטעם הבנק דורש תשלום נמוך יחסית של דמי ניהול תיק השקעות. ניהול התיק באפן חכם ומקצועי על ידי יועץ השקעות מנוסה ייצור הזדמנויות של תשואות מקסימאליות ורווחים גבוהים. אין ספק שתמיד קיימת רמת סיכון מסוימת כאשר מדובר בתיק השקעות אך המטרה היא לנסות ולצמצם את הסיכוי להפסד עד כמה שניתן. ניהול תיק השקעות על ידי המומחים בתחום  היא הדרך הטובה ביותר לוודא כי התיק מנוהל באופן יעיל ואחראי.

פגישה עם יועץ השקעות – כיצד בונים תיק השקעות ?

על מנת לבנות תיק השקעות ולבחור איש מקצוע שיהיה אחראי על ניהול תיק השקעות, הלקוח מקיים פגישה אישית עם יועץ השקעות שם יוגדרו כל התהליכים שיש לבצע בהתאם לרצונותיו, צרכיו ומטרותיו של הלקוח. תיק ההשקעות נבנה בתחילה באמצעות אופי ההשקעה בה הוא מעוניין תוך שמתבצע מעקב שוטף של הלקוח עבור כל פעולה המתרחשת בתיק ההשקעות. קיימת אפשרות בהמשך הדרך לשנות את אפיק ההשקעה וזאת אך ורק באמצעות קבלת הסכמתו של הלקוח לביצוע הפעולה על ידי יועץ השקעות האחראי על ניהול תיק השקעות.

ניהול תיק השקעות – התנהלות תקינה

ניהול תיק השקעות נעשה כאשר יועץ השקעות אינו רשאי להוציא את הכסף של הלקוח מחשבונו וכל פעולה שמתבצעת מחייבת את אישור הלקוח ומתן הרשאה לפעולות המתבצעות בתיק. בכל רגע נתון, הלקוח חייב להיות מסוגל לצפות בתהליכים המתרחשים במסגרת ניהול תיק השקעות על ידי יועץ השקעות בין אם מדובר בדיווח באמצעות המייל, בדיקה של מצב התיק באתר האינטרנט של הבנק או בית ההשקעות ובנוסף עליו לקבל דיווח מדי חודש על הפעולות שבוצעו בתיק השקעות על מנת לוודא כי אכן מדובר בתהליכים שעברו דרכו וניתן האישור לבצעם.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן