קרן הון סיכון ‘אוורקראווד’ תוביל השקעה של 12 מיליון דולר לפיתוח חיסון נגד קורונה

קרן הון סיכון 'אוורקראווד' תוביל השקעה של 12 מיליון דולר לפיתוח חיסון נגד קורונה

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

OurCrowd תוביל השקעה של 12 מיליון דולר לפיתוח חיסון נגד קורונה בחברת MigVax חברת בת של מכון המחקר מיגל.

OurCrowd מובילה השקעה של 12 מיליון דולר בחברה הישראלית MigVax למציאת חיסון לווירוס הקורונהCOVID-19 . ההשקעה תאיץ את הדרך לניסויים קליניים במטרה להביא בהקדם לשוק את החיסון לבני אדם.

22 באפריל 2020 בקרית שמונה, בגליל העליון, בישראל- OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית המובילה בעולם והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, מובילה השקעה של 12 מיליון דולר בחברת MigVax (חברת בת של מכון מיגל) שהוקמה לאחרונה על מנת לפתח חיסון נגד וירוס הקורונהCOVID-19 מכון מיגל הוא בין החלוצים במאמץ לפיתוח החיסון לבני אדם. השלוחה של חברת MigVax תמוקם במיגל מכון למחקר מדעי בגליל.

בסוף חודש פברואר האחרון מכון המחקר מיגל הודיע על פריצת דרך מדעית במציאת חיסון נגד נגיף הקורונה. צוות החוקרים של מיגל משתף פעולה כבר כמה שנים בפרויקטים אחרים לפיתוח חיסונים. הצוות פיתח חיסון נגד נגיף ברונכיטיס זיהומי (IBV – Infectious Bronchitis Virus ), זן נגיף קורונה, הגורם למחלות הסמפונות המשפיעות על עופות. יעילותו של חיסון העופות הוכחה בניסויים בבעלי חיים שנערכו במכון הווטרינרי בישראל. צוות החוקרים של MigVax פועל ומשתמש בשיטות שנלמדו מהחיסון הקיים, שפותח במכון המחקר מיגל- במטרה לפתח חיסון אנושי, אוראלי, נגד COVID-19.

דוד זיגדון, מנכ”ל מכון המחקר מיגל ברך על שיתוף הפעולה ועל הובלת ההשקעה של OurCrowd שאפשרה הקמת חברה ייעודית חדשה, של מכון המחקר מיגל, לפיתוח החיסון: “הקמת חברת MigVax בשיתוף פעולה, בין מכון המחקר מיגל ו-OurCrowd תזרז את תהליכי הפיתוח, תסלול את הדרך לניסויים קליניים וייצור המוני של החיסון במהירות האפשרית, לטובת האנושות כולה” אומר זיגדון ומוסיף: “בתום ארבע שנות מחקר של צוות החוקרים הרב-תחומי במיגל, במימון משרד המדע והטכנולוגיה ובשיתוף משרד החקלאות, אנו סמוכים ובטוחים כי החיסון נגד הקורונה יהיה מוכן לניסויים קליניים בתוך חודשים ספורים.

החיסון צפוי להיות במתן אוראלי (דרך הפה) ובטוח לשימוש גם בקרב בעלי מערכת חיסונית מוחלשת עם סיכוי נמוך לתופעות לוואי. MigVax עושה שימוש בחלבון כימרי המציג את החלבונים הנגיפיים למערכת החיסון דרך הלוע גישה זו (המבוססת על החיסון לעופות) מייצרת שלושה סוגים של תגובה חיסונית: הראשונה מערכת החיסון הרירית IgA, השנייה מערכת החיסון בדם IgG והשלישית מערכת החיסון התאית”.

ג’ון מדבד, מייסד ומנכ”ל OurCrowd, אומר: “אנו נרגשים מההזדמנות להשקיע ב-MigVax, בפרויקט שמשמעותו רבה לכל כך הרבה אנשים. המרוץ לחיסון נגד וירוס הקורונה הינו למטרת הצלת חיים רבים בכל העולם ואנו אסירי תודה על היכולת לתמוך במאמץ חשוב זה”.

מוריס לסטר, שותף ב OurCrowd שמוביל את ההשקעה, אומר: “אנו חשים, כי החיסון כבר הראה בטיחות ויעילות גבוהה במודלים של בעלי חיים ומאמינים, כי הגישה במחקר זה בטוחה יותר עם סיכוי גבוה יותר להגיע לתגובה חיסונית משמעותית”.

אודות OurCrowd

OurCrowd היא פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית המובילה בעולם, והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון. OurCrowd, גייסה עד כה התחייבויות להשקעות של 1.4 מיליארד דולר במעל 200 חברות פורטפוליו ו-20 קרנות, ורשמה 36 אקזיטים, ביניהם: Beyond Meat שהונפקה לפני שנה בנאסד”ק, Jump Bikes שנמכרה ל-Uber, מכירת Briefcam ל-Canon, מכירת Argus ל-Continental, מכירת Crosswise לאורקל, מכירת Replay לאינטל, ומכירת Corephotonics לסמסונג.

OurCrowd נוסדה בירושלים בשנת 2013 והציעה לראשונה בעולם מודל מימון המונים מוסדי, המגובה בידע של 170 עובדי החברה – שמסננים ובוחרים יעדי השקעה מבטיחים עבור משקיעיה. מודל זה פתח את עולם ההשקעות בפני עשרות אלפי משקיעים כשירים שעד עתה לא הייתה להם כל גישה להשקעות איכות בעולם ההיי-טק. כיום רשומים בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd קרוב ל 41,000 משקיעים כשירים מ-183 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים.

www.ourcrowd.com.

אודות מכון המחקר מיגל: מיגל, בקרית שמונה, הינו מכון מחקר יישומי בינלאומי רב תחומי, המתמחה במדעי הביוטכנולוגיה ומדעי המחשב, מדעי הצומח, חקלאות מדויקת ומדעי הסביבה וכן מזון, תזונה ובריאות. מיגל הינו מרכז המו”פ האזורי הגדול ביותר במשרד המדע והטכנולוגיה בישראל. מכון המחקר מעסיק 310 עובדים, כולל 90 דוקטורטים ו- 190 חוקרים

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן