חברת הבנייה והתשתיות ‘דניה’ השלימה את תהליך ההנפקה לציבור

חברת הבנייה והתשתיות 'דניה' השלימה את תהליך ההנפקה לציבור

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

רשמית: ענקית הבנייה והתשתיות, ‘דניה’, חברה ציבורית – חברת הבנייה והתשתיות, דניה, בבעלותה של אפריקה השקעות ובשליטת לפידות קפיטל (80%) ואלטשולר שחם גמל ופנסיה (20%) השלימה את תהליך הנפקתה לציבור, לפי שווי של 1.8 מיליארד ₪.

בימים הקרובים יחל המסחר במניות החברה. הליך ההנפקה של החברה לווה על ידי רכז ההנפקה, משרד החתמים לידר שוקי הון, לאחר שנרכשה החברה בתחילת שנת 2020 על ידי קבוצת לפידות קפיטל, שבשליטת יעקב לוקסנבורג. ניירות הערך של החברה הוצעו, למשקיעים מוסדיים, בדרך של הצעה לא אחידה.

עד למועד פתיחת המסחר במניות החברה תשלים את חלוקת מניות חברת הבת, אפריקה ישראל מגורים בע”מ כדיבידנד בעין לחברת האם, אפריקה ישראל להשקעות בע”מ, וכן את מכירת יתרת אחזקותיה באפריקה מגורים, כך שבמועד הרישום למסחר אפריקה מגורים תחדל להיות חברה בת של החברה.

תמורת ההנפקה ותמורת מכירת מניות אפריקה מגורים לחברה צפויה להיות כ-360 מיליון ₪ כאשר החברה נטולת כל חוב פיננסי. תמורת הנפקת מניות החברה לציבור תשמש למימון פעילותה השוטפת של החברה, וכן תאפשר לחברה לממש את האסטרטגיה העסקית שלה ולהרחיב את פעילותה, לרבות הרחבת הפעילויות הקיימות והפעילויות הסינרגטיות לפעילותה.

יו"ר חברת דניה, אריק שפיר, ורונן גינזבורג, מנכ"ל דניה. צילום: רמי חכם.
יו”ר חברת דניה, אריק שפיר, ורונן גינזבורג, מנכ”ל דניה. צילום: רמי כחם.

סגן יו”ר קבוצת לפידות ויו”ר חברת דניה, אריק שפיר: “עם השלמת ההנפקה המוצלחת של דניה, וקבלת האמון של הגופים המוסדיים המובילים במשק, לדניה כל המשאבים להפוך ולהיות שחקן מוביל, בנוסף לתחום הביצוע, גם בתחומי האנרגיה, פרוייקטי BOT, ייזום, מערכות, תעשייה (כולל הרחבת היכולות וחיזוק שרשרת הערך) ועוד. אנו צופים כי מדינת ישראל והמגזר הפרטי ימשיכו להרחיב את השקעתם בתשתיות ובבניה למגורים בשנים הקרובות ודניה תמשיך לצמוח ולהגדיל את חלקה בשוק. אנחנו רוצים להודות לכל העוסקים במלאכה ובטוחים שזאת רק ההתחלה”.

רונן גינזבורג, מנכ”ל דניה: “אני שמח ונרגש על השלמת תהליך ההנפקה של דניה בהצלחה מרובה. זהו יום חג עבור החברה, מנהליה ועובדיה אשר בזכות מסירותם ועבודתם הקשה, הצלחנו להביא את החברה לגבהים חדשים ולמקומה הטבעי בין החברות הגדולות והמובילות במשק. מדובר באבן דרך משמעותית לחברה והצלחת ההנפקה מעידה יותר מכל על האמון הרב שרוכש השוק בדניה כחברה גדולה, יציבה וחזקה. דניה תמשיך לגדול, להתפתח ולהוביל את ענף הבניה בישראל.”

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן