מהו הקשר בין התמדה להצלחה במסחר בשוק ההון

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: גבע גזית

נתחיל מהמציאות היום יומית: רוב האנשים שמנסים את דרכם בשוק ההון מפסידים ואינם שורדים לאורך זמן!

הסיבות לכך רבות ומאמרים רבים עוסקים בכך. הדבר המדהים לדעתי לגבי תחום המסחר בשוק ההון הוא שאין שום סיבה להחליט לפרוש ולהרים ידיים. האנשים המצליחים בעולם הזה הם מי שקמים ומחפשים את הנסיבות הרצויות להם, ואם הם אינם מוצאים אותן, הם יוצרים אותן. (ג’ורג’ ברנרד שו).

המבט שלי הוא עסקי נטו. אני לוקח את הנושא ברצינות ומתייחס אליו כמו לכל עסק אחר שפתחתי בעבר. בין היתר לגבי הסיכוי מול הסיכון. הסטטיסטיקה מראה שמעל ל- 80% מהעסקים שנפתחים, נסגרים במהלך השנה הראשונה לפעילותם. נתון מדהים אם ניקח בחשבון שמדובר בדרך כלל בהשקעה של עשרות ומאות אלפי שקלים לצורך ההקמה ובהרבה מוטיבציה ואופטימיות של המשקיעים בתחילה. אני מניח שכל אחד מהמשקיעים היה מוותר מראש אילו ידע מה יהיה בעוד שנה מצב העסק שלו. למרות זאת בכל שנה נפתחים מיליוני עסקים קטנים וגדולים יותר ע”י מיליוני משקיעים בכל העולם.

החלטה ללמוד לסחור בשוק ההון ולהגיע למצב שהמסחר מהווה מקור הכנסה קבוע, כמוה כהחלטה לפתוח כל עסק אחר. השונה הוא הידע המקצועי שנדרש וסך ההשקעה הכספית שנדרשת לצורך ההתחלה.

רוב האנשים רואים במסחר אפשרות להרוויח הרבה כסף ללא מאמץ. משחק, הימור שעשוי להצליח ולגרוף רווחים גבוהים ומהירים. אחרים מבינים שיש ללמוד ולקבל כלים וידע מקצועי על מנת להבין איך להתעסק בנושא. עדיין, רוב האנשים לא מתמידים ומצליחים בתחום.

אין ארוחות חינם במדינה הזו, ואל תלך ותבזבז את כל חייך בלקונן על שאתרע מזלך. עליך לומר, אני חושב שאם אמשיך להשקיע בזה וארצה את זה מספיק חזק אוכל להשיג את זה. זה נקרא התמדה. (לי איאקוקה).

אבל למה זה צריך להיות? מסחר בשוק ההון זהו אחד התחומים, אם לא היחיד, שמאפשר ללמוד, לרכוש ניסיון מעשי וידע מקצועי, כמעט, ללא הוצאות כספיות. ניתן לסחור על מערכות דמו עם נתוני שוק אמיתיים ללא הגבלה ובחלק מחברות הברוקר ללא התחייבות כספית מינימאלית.

אפשר להמשיך להתאמן כמה זמן שאתה רוצה ובקצב שלך עד שתרגיש מספיק בטוח לעבור למסחר בכסף אמיתי. אין צורך למהר לקפוץ “למים” מוקדם מידי ולהפסיד את החשבון (כדמי לימוד), לפחד להוסיף כסף לחשבון לצורך המשך המסחר והתוצאה, להרים ידיים ולוותר על תחום שבאופן מעשי יכול לשנות לך את החיים מקצה לקצה ולהפוך אותך לאדם חופשי ובלתי תלוי.

אף פעם אל תעצור עד שהטוב שלך הופך טוב יותר, והטוב יותר שלך הופך לטוב ביותר. (פרנק זאפה).

קחו את הזמן. אתם לא בתחרות עם אף אחד. אתם לא חייבים דין וחשבון לאף אחד. תשקיעו את הזמן מול המחשב. למדו את השוק ככל האפשר. צברו ניסיון מעשי בדמו עד שתרגישו ביטחון לעבור לסחור על כסף אמיתי. קפצו למים בכסף, תרגישו את ההבדל המשמעותי בין מסחר בדמו מול אמיתי. למדו מטעויות. למדו איך לשלוט על הצד המנטאלי שלכם ולהגיב טכנית לשוק.

שום מקצוע לא לומדים בכמה מפגשים עם מרצה. בקורסים מקבלים כלים, ידע. מקצוען הופכים להיות רק על סמך פעולות אקטיביות, מעשיות רבות שוב ושוב.

עם כשרון רגיל ועם התמדה בלתי רגילה, אפשר להשיג כל דבר. (תומאס פ. בקסטון).

בהצלחה לכולם,
גבע גזית – מנכ”ל – Geva International Trading
www.gevatrade.com

פרטים אודות מחבר המאמר: גבע גזית – מנכ”ל – Geva International Tarding

09-7678138, 054-2076655

להרוויח מול המחשב 100$ ביום!


מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/65162/הקשר-בין-התמדה-להצלחה-במסחר

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן