מסחר עצמאי בבורסה הכיצד? מדריך 101

מסחר עצמאי בבורסה הכיצד? מדריך 101

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מסחר עצמאי בבורסה בפך לטרנד גדול בשנים האחרונות, במיוחד בשנת הקורונה בה קרו 2 דברים במקביל – הן התפתחות הטכנולוגיה והרבה יותר אפשרויות לסחור בדמות תוכנות ואפליקציות, אפילו מכף היד. והן ההתמקדות באינטרנט בשנים האחרונות במיוחד בתקופת הסגרים.

מסחר עצמאי בבורסה מביא עימו הרבה סיכוי אל מול הרבה סיכונים בתקופה זו. ולכן בואו נכיר קצת את השחקנים בשוק.

ראשית יש לפתוח חשבון סחר

בעולם בו אנו נמצאים כיום ניתן לפתוח חשבון סחר עצמאי דרך אלפי גורמים, אמנם הרגולציה בישראל קצת יותר נוקשה, אך עדיין הטכנולוגיה מאפשרת לנו מגוון אפשרויות רחב יותר.

הרפתקאות שוק ההון

אז אחרי שפתח חשבון. ברכות! אתה יכול כעת להשקיע את כספך ולהניב עליו תשואות! משם אתה יכול לפנות למספר רחב של נתיבים. אבל הכי חשוב – קודם כל תקרא מידע! ומידע משני הצדדים הן המוכרים והן הקונים, קראו מידע על ההודעות לבורסה של החברות שבהן אתם הולכים לסחור, קראו מידע ברשתות החברתיות על המשקיעים שעומדים להשקיע, השוו ודעו מה אמיתי ומה נועד “להקפיץ” ערך של מניה כלשהי.

זהו דבר שנתון לידיכם ולידיכם בלבד, אלא אם כן אתם נעזרים באנליסטים ומנהלי תיקים צמודים, מה שנקרא “שועלי קרבות”, שכבר מבינים בנוא ויוכלו לתת לכם אנליזה מסויימת לגבי היתכנות מסויימת של מניה כזו או אחרת.

ועוד טיפ קטן: ניתן אף לפתוח חשבונות של “תיקי השקעות וירטואלים” (פשוט כתבו בגוגל את המונח), והתחילו לסחור בתיקי השקעות, כאשר ההשקעה היא לא באמת כספית, אלא “מה היה קורה אם?…” היית משקיע במניות כאלו ואחרות. והתחילו לתרגל קצת מסחר מהו. רצוי לערוך אימונים לפני שנכנסים לשדה הקרב 🙂

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן