ספוטאופשן תערוך כנס המבאר את נושא הרגולציה בתחום האופציות הבינאריות

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

ספוטאופשן תערוך כנס ראשון מסוגו  המבאר את נושא הרגולציה בתחום האופציות הבינאריות – רמת גן, ישראל – 02  ביולי 2012 , לאור ההכרזה על ספוטאופשן כעושה שוק, תחת תנאי הרגולציה של הרשות לניירות ערך הקפריסאית, תערוך חברת ספוטאופשן סמינר, במטרה ליידע את לקוחותיה ולקוחות פוטנציאלים, על השינוי בתנאי הרגולציה שחלו בשוק האופציות הבינאריות.

הסימנר ייערך ב- 10 ביולי במלון ליאונרדו טאואר ברמת גן.

בהמשך לתפיסה של מתן מגוון כולל ומקיף של שירותים הניתנים ללקוחות החברה, התווסף מתן שירותי השקעה כמוסד פיננסי תחת רגולוציה, לשירותי התוכנה הקיימים.

כך תוכל לכלול ספוטאופשן תחת מטרייה רגולטורית, את לקוחותיה ולאפשר להם לעבוד בצורה חוקית ובהתאם לדרישות הרגולטור – הרשות לניירות ערך בקפריסין  (CySEC).

לאור זאת מטרת הסמינר הינה להסביר ולתאר את הסטנדרטים אותם הציב הרגולטור וכן את מסלולי הפעילות השונים, אותם יכול לבחור המפעיל של האתר הבינארי, החל מהשגת רשיון עצמאי ועד פעילות תחת מטרייה רגולטורית של ספוטאופשן.

הכנס הנו בחסות ספוטאופשן ופירמת רואי החשבון ק.טריפידיס ושות בע”מ. מר מריאוס קוסמה יתאר את המסלולים הרגולטיבים השונים אותם יכול לבחור האופרטור, התהליכים לקבלת רשיון והמבנה התפעולי.

נציג של ספוטאופשן יתאר כיצד ניתן לעבוד תחת מטריית הרשיון הרגולטורי של ספוטאופשן.

 בנוסף יהיה מקום לשאלות ותשובות וזאת על מנת שכל ההזדמנויות והמסלולים העומדים בפני המפעיל יהיו ברורות.

פיני פטר, בעלים ומנכ”ל של ספוטאופשן – “מתן רגולצייה לאופציות בינאריות הנה קפיצת מדרגה משמעותית ביותר לתעשייה,  כמובילי התהליך הרגולטורי, אנו גאים לערוך כנס בנושא זה. בנוסף, זאת הזדמנות עבורנו לסייע ללקוחותינו וללקוחותינו הפוטנציאלים, לסייע בכל שלבי העשייה ולוודא שהאנטרסים של האופרטורים, עבודה בטוחה, מפוקחת, חוקית ורווחית נשמרת”

להרשמה לכנס –  www.spotoption.com/regulationseminar

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן