עבודה מרחוק – האם כדאי להשקיע? [דעה]

עבודה מרחוק - האם כדאי להשקיע? [דעה]

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

על רקע וריאנט הדלתא הודיעו חברות ענק ובראשן גוגל אמאזון ואף פייסבוק לפני ימים אחדים כי יעבירו את העבודה למשרדים מרוחקים (מהבית), העבודה במשרד הפיזי דיתחה לפחות עד לינואר 2022, כך הודיעה גם פייסבוק לאחרונה לאחר שגם אנקיות האינטרנט גוגל ואמאזון הצהירו על כך.

גם אנקיות כמו אפל ומיקרוסופט הודיעו שיחזירו את העבודה באוקטובר, אך ככל הנראה (עפ”י שמועות) צפויות לדחות אף הן את העניין.

ישנם מספר השלכות לעניין העמודה מרחוק, ראשית כמובן מערכות הניהול של פרוייקטים ועבדים, בצורה הרבה יותר נוחה וידידותית. ושנית כמובן עניין האבטחה, כאשר עובדים עם לפטופ אישי מהבית ולא דרך מחשבי המשרד.

טכנולוגיות כגון אלו ככל הנראה צפויות להרים ראש בשנה הקרובה לאור אי הודאות של מגיפת הקורונה בעולם לאחר שנה פלוס והוריאנט החדש אשר גורם לחישוב מחדש של המסלול.

קחו למשל את מניית חברת הניהול הפרוייקטים מרחוק (הישראלית אגב) monday.com שלא מזמן אף הנפיקה.

מניית monday - ניהול פרוייקטים מרחוק
מניית monday – ניהול פרוייקטים מרחוק

מניות ניהול פרוייקטים ובכלל העבודה מרחוק על כל השלכותיה נותנות (סוג של) מצפן כלשהו בעולם של אי ודאות בו אנו חיים כיום. כמובן של ניתן לחזות בוודאות דברים אלו, אך לאור הצהרות חברות גדולת מאוד במשק (למעשה הגדולות ביותר), שככל הנראה מעסיקות עובדים עם תוכנות פנימיות משלהן, כנראה גם “הדגיגים הקטנים יותר”, ירוויחו מהתופעה.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן