מסחר במט”ח – החדשות בשוק

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: מומחה פורקס – מסחר במט”ח

השקל התחזק אמש מול שני המטבעות העיקרים – נראה כי עליות השערים שאיפיינו את ימי המסחר האחרונים במניות בתל אביב תמכו בהתחזקות המטבע הלאומי מול המטבעות המובילים.

כמו כן , מדד חודש יוני, שהפתיע את השוק בעצם העלייה של 0.9%, גרם לחלק מהאנליסטים לחשוב שבנק ישראל עשוי בקרוב להעלאות אצ שעור הריבית. בסיום המסחר במט”ח, נחלש הדולר ב-0.05% ל-3.886 שקלים, בעוד היורו נחלש ב-0.215% לרמה של 5.5164 שקלים.

בשבוע הבא צפוי בנק ישראל להחליט על גובה הריבית. והיה מעניין לדעת עד כמה מתייחס בנק ישראל לעלייה ברמת האינפלציה והאם יעשה שינוי במדיניות המוניטרית כתוצאה מכך. כרגע נראה כי דבריו של נשיא הבנק הפדרלי, בן ברננקי, חיזקו את ידיו של סטנלי פישר להותיר את הריבית במשק הישראלי ברמת השפל בה היא נמצאת, של 0.5%.

אמש פורסמה החלטת הצבעת הריבית האחרונה של הבנק המרכזי באנגליה. נראה כי הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, הממצאים שפורסמו לא השפיעו על השוק במיוחד, משום שמרבית האינפורמציה כבר מתומחרת ברמת המחירים הנוכחית.

הבנק המרכזי של בריטניה לא ביצע שינויים בשעורי הריבית או בתוכנית הצעדים הכספיים, ואף אמר שיסקור את היקף הצעדים הפיסקליים הבלתי-קונבנציונליים בחודש אוגוסט.

עוד עולה כי ההחלטה להותיר את הריבית על 0.5% במונחים שנתיים התקבלה פה אחד, והבנק המרכזי הודיע כי ישקול להזרים 25 מיליארד ליש”ט נוספים לכלכלת הממלכה המאוחדת בחודש הבא.

תשעה חברי וועדת הבנק אמרו כי למדו רבות מההתפתחויות שקדמו להחלטת הריבית, שיאפשרו להעריך האם להגדיל את רף המכס הנדרש.

עוד חדשות מסחר במט”ח: היורו נחלש אמש מול המטבעות העיקריים, לאחר שנתון הזמנות המפעלים פורסם בירידה של 0.2% לעומת צפי לעליה של 1.9%.

סיבה נוספת להיחלשות היורו הינה סקר האקלים העסקי הגרמני (IFO), שפורסם גבוה מהצפוי, אך השאלה הגדולה בגרמניה כמו גם בכל מקום אחר בשלב זה, היא האם מגמת הצמיחה תימשך לאחר סיום התמריצים.

פרטים אודות מחבר המאמר:

מומחה מסחר במט”ח, Forex, מט”ח באינטרנט, חוזים עתידיים, אופציות במט”ח, מניות ועוד

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/47874/מסחר-במטח-חדשות-שוק

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן