הדולר והין היפני נחלשים

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

מאת: מומחה פורקס – מסחר במט”ח

בנק ישראל השאיר אתמול את הריבית על רמה של 0.5%, וזאת בפעם החמישית ברציפות. הסיבה העיקרית להחלטת הבנק שהריבית לא תשתנה נעוצה ברצון להמשיך את עידוד הצמיחה בשוק, כאשר הנתונים האחרונים מעידים כי ההידרדרות במגוון נתונים הכלכליים נעצרה.

בנק ישראל כתב בהודעתו: “ההנתונים מהחודש האחרון מחזקים את ההערכה בדבר האטה, ואף בלימה, של הירידה בפעילות ברבעון השני. חלק מהנתונים מלמדים על ציפיות לעלייה ברמת הפעילות”.

הש”ח התחזק אתמול מול כל המטבעות הזרים, כאשר יתכן כי כניסת המשקיעים מחו”ל, שממירים את המט”ח לש”ח, מחזקת את המטבע הישראלי ומורידה את שערי החליפין. גם כוונתו של בנק ישראל (עליה הצהיר לפני מספר ימים) להפסיק לרכוש דולרים מעודדת את המגמה.

בשוק הפורקס העולמי, ממשיכים הדולר האמריקאי והיין היפני להיחלש, כנראה בשל עליות בבורסות ובמניות רבות, וכן עקב התיאבון המוגבר לסיכון בקרב המשקיעים. לעומתם, המטבעות האחרים שצמודים למחירי הסחורות כמו הדולר האוסטרלי, הדולר הניו זילנדי והדולר הקנדי מטפסים למעלה.

מדד אמון הצרכנים בגרמניה, עלה ל-3.5 נקודות, מדובר ברמה הגבוהה ביותר מזה כשנה. כמו כן המדד המשולב בגוש האירו עלה ב-1.5% ביוני ל-95.9 נקודות ביוני – סימן לכך שהאירו עשוי להתחזק מעתה.

משרד המסחר של ארה”ב צפוי לפרסם ביום ו’ הקרוב נתונים ראשוניים אודות הצמיחה בארה”ב לרבעון השני. התמ”ג של הכלכלה הגדולה ביותר בעולם התכווץ בקצב של 1.5% ברבעון השני, לאחר נסיגה של 5.5% ברבעון הראשון של 2009 – כך עולה מנתוני סקר אחרון.

נתוני מאקרו נוספים שיתפרסמו השבוע, צפויים להצביע על נתונים מעורבים: ירידה בכמות ההזמנות של חומרי גלם מצד אחד וגם על עלייה במכירות של בתים חדשים מצד שני.

פרטים אודות מחבר המאמר:

מומחה מסחר במט”ח, Forex, מט”ח באינטרנט, חוזים עתידיים, אופציות במט”ח, מניות ועוד

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/48198/כסף-הריבית-בארץ-נותרה-על-כנה-הדולר-והיין-היפני-נחלשים

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן