מידע על אופציות דיגיטליות

בואו ללמוד מהטובים ביותר את המערכת המתקדמת ביותר לסחר און ליין

עם התפתחות האינטרנט גם תחום ההשקעות בישראל עלה מדרגה. אם בעבר רק אנשי עסקים בעלי ממון מיותר היו אלה שהשקיעו במניות, היום זה אפשרי לכולם. אין צורך להיות נוכח פיזית בורסה בכדי להשקיע ולסחור, אפשר לשבת בבית עם פיג’מה ולגלוש באינטרנט.הנגישות היא שם המשחק, האפשרות פתוחה ופרוסה לעיני כולם. סטודנטים צעירים אשר מחפשים דרך להימנע ממלצרות וניקוי שולחנות, מעדיפים לעשות את שכר הדירה דרך השקעות. אומנם הם יכולים להפסיד את הכסף שהשקיעו כמו ברולטה לא אמינה, אך כשמדובר במשחק עם אופציות דיגיטליות הרווח וההפסד ידועים מראש.

מה זה אומר אופציות דיגיטליות?

משמעות אופציות דיגיטליות היא בחירת תחום להשקעה שהמשקיע בוחר לדוגמא מדד, מניה, מטבע ועוד. המשקיע בוחר את סכום הכסף שהוא שם על התחום שבחר ומנסה לצפות מה יהיה עם ההשקעה שלו בזמן מסוים אותו הוא בוחר. אופציות דיגיטליות הן למעשה שם נרדף למילה אופציות בינאריות (למידע אודות מסחר באופציות בינאריות ליחצו כאן). בינארי משמעותו בעולם המספרים שתי אפשרויות לבחירה 1 ו-0. כלומר, המשקיע רשאי לבחור אפשרות אחת בה הוא בוטח ולאמור האם לדעתו התחום שלו יעלה במחיר בתקופה בה בחר לנקוב, או האם ירד במחיר. במידה וניחש נכון ירוויח סכום כסף אשר היה ידוע לו מראש, במידה וניחש לא נכון יפסיד סכום כסף שגם היה ידוע לו מראש, אין הפתעות.

למי זה מתאים?

אופציות דיגיטליות הן התחלה טובה במשחק ההשקעות והמניות, אופציות בינאריות מתאימות למשקיע הצעיר שעדיין לא התנסה בתחום ואין לו ידע רב וניסיון. מאחר ותשואות הרווח וההפסד ידועות מראש זה משחק בטוח שאם יש לך שליטה על עצמך, אתה בטוח. אין הרבה ללמוד בתחום אופציות דיגיטליות, אתה רק צריך לדעת במה אתה מעוניין להשקיע ולבחור את התחום בקפידה. הדבר השני שאתה צריך לעשות, הוא לנחש האם השווי של התחום אותו בחרת יעלה או ירד. בכל מקרה, הניחוש שלך לא יסכן אותך בסכום כסף לא ידוע, אתה תחליט מה הסכום שתפסיד או תרוויח.

כסף מהיר וזהיר

נכון, אין צורך בידע רב בתחום בכדי להשקיע בתחום אופציות דיגיטליות שהם גם אופציות בינאריות, אך בכל זאת יש להיזהר לא להיסחף. אם אתה לא יודע לקחת החלטות מהירות וזהירות או אם אתה בנאדם שנסחף לקצה ויכול להתמכר בקלות, כדאי לך להיזהר. בתחום אופציות דיגיטליות אתה יכול להרוויח סכומים יפים מאוד בזמן קצר מאוד. הרווח הנקי יכול לקרוץ לכל אחד אך כדאי מאוד להיזהר פן תיכווה. זה לא משחק ילדים, מדובר בכסף אמיתי שאתה יכול להפסיד במהרה כפי שהרווחת קודם.

אופציה אמריקאית ואירופאית

אופציות בינאריות מתחלקות לשני סוגים, אופציה אמריקאית ואופציה אירופאית. אופציה אמריקאית אומרת שאתה יכול לממש את האופציה שלך רק בסיום התקופה שהחלטת קודם מראש. כלומר, אם בחרת להשקיע את הכסף שלך בניחוש האם דירה מסוימת תעלה את השווי שלה או תוריד אותו במהלך התקופה, אתה יכול לראות אם הפסדת או הרווחת רק בסוף התקופה של התאריך שבחרת, ביום האחרון. במידה ובאמצע התקופה הדירה הייתה עולה בשווי שלה, לא יכולת לעשות כלום עם זה. אופציה אירופאית אומרת שאתה יכול לממש את האופציה גם במהלך התקופה עד הפקיעה שלה.

כלומר, אם במהלך התקופה שהגדרת בין היום הראשון ליום האחרון של התקופה, השווי של הדירה עלה, אתה יכול להחליט שאתה מעוניין לממש את האופציה. יכול להיות שמספר ימים אחר כך השווי יעלה יותר ואם תחכה עוד קצת תרוויח יותר. אך יכול להיות שלאחר מספר ימים השווי יצנח בחדות ואפילו יהיה שווה פחות מהיום הראשון שביצעת את המהלך. לכן, יש צורך להיות זהירים בכל מהלך שעושים באופציות. הניחושים שלך לא נמדדים על למידה וניסיון אלא על ניחוש ואולי קצת ידע בסיסי על המצב הכלכלי באותה תקופה ומצב הנדלן. בכל מקרה יש צורך לנקוט בזהירות מאחר ומדובר בכסף, גם אם הסכומים לא כאלו גדולים.

לסיכום

אופציות בינאריות שהן למעשה אופציות דיגיטליות נוחות לכל משתמש, גם אם זה אזרח פשוט ללא ניסיון בשוק ההון. האופציות הללו יכולות להניב רווחים גדולים בזמן מאוד קצר אך יכולים גם לגרום להפסדים. אין צורך בידע רב בתחום שוק ההון לפני שמתחילים, אך תמיד עדיף לדעת קצת על התחום בו אתה משקיע כסף. עשו זאת בזהירות ואל תתמכרו.

עוד באותו נושא

ציפור פיננסית לחשה לי

כמיטב המסורת, אנו מביאים בפניכם את המיטב מדפים כמו “ציפור פיננסית” ו”זיק לחופש הכלכלי”.. דפים מעולים עם מידע נהדר שאנחנו

החופש הכלכלי שלכם מתחיל כאן

חיסכון פנסיוני – החופש הכלכלי שלכם לגיל הפרישה. המידע המופיע מטה מתוך פוסט שהעלה טל יבלון בדף הפייסבוק “צועדים עם

להשארת פרטים

דילוג לתוכן